ITIL 4 Update je doslova evolucí v oblasti IT Service Managementu. Zvládne i ty nejnáročnější IT projekty a manažerské výzvy v dobách agilního řízení, cloudových služeb a digitalizace. ITIL 4 framework je výkonný, agilní a podporuje standardy jako je DevOps, Lean IT a přitom si nechává to nejlepší z "best practice" IT Infrastructure Library.
Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.
Zkuste živý kurz virtuálněAxelos a ITIL Development Group (TAYLLORCOX je součástí) nejvýznamnější aktualizaci, která přichází na trhu již v únoru 2019, tedy po více jak 10 letech.
Mezi cílovou skupinu zcela jistě patří všichni, kteří jsou zainteresováni v IT projektech, IT Service Managementu, zodpovídají za návrh, vývoj, správu a řízení IT služeb v organizacích. Nejčastěji jde o pozice:
Přidejte se mezi další absolventy tohoto "introduction" kurzu". Ukážeme vám, jak může váš byznys s novám ITILem dále růst. Během 3 hodin se tak mimo jiné dozvíte od ITIL Experta:
ITIL 4 Update je něco, co povznese vaše IT oddělení na nový strategický level. Pomocí nových 7 Principů, Service Value Chain a dalších novinek si získáte a upevníte klíčovou roli v byznysové i strategické úrovni organizace. Po absolvování tohoto úvodu budete novou verzi chtít.
To vám garantujeme.
V knize se dočtete vše o metodice ITIL 4 a klíčových konceptech service management, 4 dimenzí service managementu, jak pomáhá ITIL service value system, ITIL management practices a další techniky.
Úvod do ITIL
ITIL 4
Coffee Break
ITIL 4 benefits
ITIL 4 Certifikace
Seznámíme vás se základními principy ITIL, které vychází ze staré verze a v nové zůstávají. Ukážeme vám rozdíly a přínosy ITIL 4 Update. A zaměříme se i na certifikaci.
TAYLLORCOX roadmapa vám ukáže nejlepší způsob, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4 a efektivně doplnit a rozvíjet získané znalosti do nových principů, které obsahuje ITIL 4
Znalost starší verze ITIL je výhodou, nikoliv podmínkou.
Zkušený Project Programme Portfolio Manager, který vám ukáže to nejlepší z metodik PRINCE2, PMI, Agile, Scrum a dalších. Své zkušenosti sbíral na mezinárodních projektech, ale pomohl k akceleraci řadě startupů. Pokud hledáte pragmatické školení a zkušenosti přenesené do praxe, tohle je ono. Ivan pravidelně získává nadprůměrné hodnocení a právem patří do TOP elitních trenérů v celé EU.
PeopleCert mění platnost doživotních certifikací z portfolia Global Best Practice na 3 roky. To se týká i dříve vydaných certifikátů. Certifikaci je třeba obnovit.
Při pohledu na moderní město z perspektivy vidíte na první pohled naprosto odlišné části, které dohromady tvoří funkční celek. Tato perspektiva je klíčovou a nezbytnou součástí pro pochopení a...
V kurzech ITIL se stále více ptáte na využití normy ISO/IEC 20000 pro potřeby digitální transformace a rostoucímu významu IT Service Managementu v provozu kritických aplikací a služeb. ITIL a ISO...
Každá organizace se dostane dříve či později do fáze, kdy potřebuje změnit, nebo vyměnit některou IT službu. Koncepce ITIL® v3 Intermediate Service Transition (ITIL ST) pomáhá tuto výzvu splnit bez...
Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.
Certifikace mají jistou a rychlou návratnost vstupní investice. Ať už v podobě kariérního růstu, nebo zajímavější pracovní náplní, která je také lépe placena.
Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu
Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.
ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu
Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...
Umíte si představit, že by šel váš IT a Byznys Manažer na pivo a měli si co říct? V osobní rovině možná. Ale co práce? A co teprve, budou-li muset vyřešit nějaký problém klíčový pro chod firmy?
Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...
Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:
Excelentní hodnocení ☆☆☆☆☆ od 1836 hodnotících
V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.
Perfektý úvod do problematiky, lektor perfektne a zrozumiteľne odprezentoval ITIL účastníkom s veľmi rozlišnými profesionálnymi profilmi, a zodpovedal všetky otázky.
Dávám 10 z 10. Opravdu výborný kurz.
Naprostá spokojenost. Děkuji.
Krásný a srozumitelný úvod do toho co Vás čeká dále a pro rozhodnutí zda má daný kurz pro Vás smysl.
Kurz splnil moje očekávání a byl super.
Total satisfaction. The patient lecturer explained and repeated everything necessary, advised what to focus on, and where to watch out for in the exams. It was good to be reminded of the topic. Thanks.
kurz byl pěkný, prehledny, lektor naprosto v pohode, profesionalni
Jsem velmi spokojená.
Kurz byl dobře zpracovaný, kompaktní a dobře prezentovaný. Líbí se mi možnost dostat Intro kurz zdarma, o to větší smysl mi dává jít na následující ITIL4 Foundation, protože je mi v krátkosti vysvětleno, o čem se vlastně budeme bavit.
Super výklad, vše srozumitelné. Těším se na navazující kurz.Byl jsem naprosto spokojen. Jsem již na 3 kurzu *Intro.
Zobrazit dalších 10 recenzí absolventů
Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.
Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.
Chcete získat dárek k narozeninám?