ITIL Continual Service Improvement

Jde o klíčovou fázi v rámci ITIL Lifecycle Stream pro IT služby. ITIL CSI (Continual Service Improvement) je klíčová aktivita, která pomáhá udržovat "up to date" vaše IT a přizpůsobovat se neustále měnícím se potřebám uživatelů. Principy neustálého zlepšování IT služeb  prokazatelně zlepšují efektivitu i návratnost investice v projektech, ale i interních procesech organizace. Kurz se zabývá také tím, jak hodnotit rizika a jaké jsou kritické faktory úspěchu CSI.

Chcete porovnat s dalšími kurzy?

Virtual Training nebo e-Learning?

Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.

Zkuste živý kurz virtuálně

Komu je určen

Všem, kteří se chtějí inspirovat knihovnou ITIL a využít osvědčené postupy v oblasti neustálého zlepšování IT služeb. Díky ITIL CSI dokáží organizace lépe a efektivněji udržovat a rozvíjet své produkty  tak, aby splňovali neusále se měnící požadavky uživatelů.

Continual Service Improvement lze doporučit na pozicích

  • CIOs, CTOs
  • Business Relationship Managers
  • Service Level Managers, IT Consultants, IT Audit managers
  • IT Security Architects / Managers, Business Continuity Managers
ITIL Continual Service Improvement cílová skupina

Proč tento kurz

  • Osvojíte si principe neustálého zlepšování
  • Pomůžete organizace i projektům přizpůsobovat se měnícím požadavkům
  • Naučíte se aplikovat procesních etap v rámci continual service improvement
  • Zvýšíte efektivitu a zlepšíte návratnost investice do projektů, produktů a IT služeb

Přínosy ITIL CSI pro organizaci

ITIL® je komplexní framework, který pomáhá identifiikovat, navrhovat, optimalizovat a poskytovat IT služby, které podporují strategické cíle napříč organizací.

Knihovny ITIL pokrývají celý životní cyklus IT služeb - od identifikace a specifikace požadavků byznysu, přes návrh a design služeb, po implementaci a neustálé zlepšování.

Co nejvíce oceňují organizace na metodice ITIL?
  • Řízení rizik spojených s IT
  • Vytváření nákladově efektivních a přitom kvalitních IT služeb
  • Metodické rozvíjení IT projektů pro podporu chodu společnosti
  • ITIL® je i praktický nástroj pro řízení změn (change management)

ITIL® Benefity přehledně

ITIL lifecycle

Harmonogram

První den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

09:00 – 10:30

Implementing CSI

  • Role of Governance to CSI
  • Communication Strategies and Plans
  • Effect of Organizational Change for CSI
  • Critical Considerations and Where to Start

10:30 – 10:45

Coffee Break

10:45 – 12:15

Challenges, CSFs, and Risks

  • CSFs for CSI

12:15 – 13:15

Oběd | Lunch menu

13:15 – 14:45

Challenges, CSFs, and Risks

  • Challenges Facing CSI

14:45 – 15:00

Coffee break

15:00 – 16:45

Challenges, CSFs, and Risks

  • Risks Associated with Implementing CSI

Druhý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

09:00 – 10:30

CSI

  • Approach
  • Business Value
  • Inputs and Outputs
  • Purpose, Objectives, and Scope
  • Context of CSI within the Service Lifecycle

10:30 – 10:45

Coffee Break

10:45 – 12:15

Principles

  • Change within an Organization
  • Frameworks, Models, Standards
  • Clear Ownership and Accountability
  • How the CSI Register Supports CSI
  • CSI Used to Ensure Effective Governance

12:15 – 13:15

Oběd | Lunch menu

13:15 – 14:45

7 step Improvement Process

  • Business Value
  • Purpose, Objectives, and Scope
  • Policies, Principles, and Basic Concepts
  • Process Activities, Methods, and Techniques
  • Triggers, Inputs, Outputs, and Process Interfaces
  • Other Processes Support the Seven-Step Improvement Process

14:45 – 15:00

Coffee break

15:00 – 16:45

CSI Methods and Techniques I.

  • Assessments
  • Gap Analysis
  • Benchmarking
  • Service and Process Measurement

Třetí den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

09:00 – 10:30

CSI Methods and Techniques II.

  • Calculating Return on Investment
  • Metrics and Measurement Frameworks
  • Service Reporting Policies and Principles
  • How other ITIL discipline can Support CSI

10:30 – 10:45

Coffee break

10:45 – 12:15

Organization

  • CSI Manager
  • Service Owners
  • Process Practitioners
  • Process Owner and Process Managers
  • CSI Manager vs. Other Supporting Roles

12:15 – 13:15

Oběd | Lunch menu

13:15 – 14:45

Technology Considerations

  • Event management
  • Statistical Analysis Tools
  • Performance Management
  • Financial Management Tools

14:45 – 15:00

Coffee break

15:00 – 16:45

Technology Considerations II.

  • ITSM Suites
  • Project, Portfolio
  • Systems and Network
  • Automated Incident / Problem
  • Business Intelligence & Reporting Tools

ITIL CSI vám ukáže cenné návody, jak tento proces má být organizován a řízen tak, aby v organizaci fungovali principy neustálého zlepšování IT služeb.

  • Délka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodin 24 hodin
  • Občerstvení Ano
  • Zkouška Ano. Složení závěrečné zkoušky není součástí výuky. Absolventi kurzu získají cvičné testy a samotnou zkoušku mohou vykonat po dohodě kterýkoliv pátek.
  • Předpoklady

    Absolventi musí znát základy ITIL v úrovni Foundation, na které tento kurz navazuje, která je i podmínkou certifikace. 

    Také doporučujeme zopakovat si "glossary of rerms", resp. slovník pojmů

Approved Trainers

Jiří Pilný

15 letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří

  • Úřad online
  • Parking Liberec
  • MS Nástroje pro řízení rozpočtu, investic, dotací
  • PRINCE2® Accelerator (SW řešení dle metodiky PRINCE2)

Certifikace

ITIL Intermediate Module - Continual Service Improvement | Axelos Accredited

Axelos / PeopleCert

Součástí kurzu jsou 2x oficiální cvičné testy a certifikační test Axelos / PeopleCert. Axelos, resp. jejím EI (Examination Institute) PeopleCert. 

Pokud jste předchozí kurz absolvovali bez nostrifikace PeopleCert, čtěte prosím změnu licenčních podmínek.

  • Certifikát v anglickém jazyce
  • Certifikát PeopleCert  v elektronické podobě
  • Na vyžádání zajistíme soudní znalecký překlad
  • ITIL® Intermediate Continual Service Improvement od Axelos má doživotní platnost

Pokyny k certifikaci >

ITIL Continual Service Improvement certificate Axelos PeopleCert

Formát zkoušky

Continual Service Improvement certifikační zkouška pokrývá otázky týkající se celého procesu neustálého zlepšování a rozvoje IT produktů, či služeb v rámci životního cyklu Service Lifecycle.

 Závěrečný test se zaměřuje na znalost technik, principů a procesů, které jsou klíčové pro ITIL Intermediate CSI

Formát zkoušky:

  • Délka: 90 min.
  • Počet otázek: 40
  • Formát: výběr správné odpovědi
  • Minimální úspěšnost: 70% (28 otázek ze 40)
  • Povinné předpoklady: ITIL Foundation level (certificate)
  • Pomůcky u zkoušky: Nejsou povoleny. Politika uzavřené knihy.
  • + extra čas navíc 30 min., tedy celkem 120min. pokud není angličtina váš mateřský jazyk.

Vše o certifikaci >

ITIL Continual Service Improvement exam

ITIL blog aktuálně

Nastartujte IT podle ITIL<sup class='sup'>®</sup> 4: Create, Deliver & Support

Nastartujte IT podle ITIL® 4: Create, Deliver & Support

Při pohledu na moderní město z perspektivy vidíte na první pohled naprosto odlišné části, které dohromady tvoří funkční celek. Tato perspektiva je klíčovou a nezbytnou součástí pro pochopení a...

Zobrazit celý článek

ITIL vs. ISO 20000. V čem se liší a jak se doplňují.

ITIL vs. ISO 20000. V čem se liší a jak se doplňují.

V kurzech ITIL se stále více ptáte na využití normy ISO/IEC 20000 pro potřeby digitální transformace  a rostoucímu významu IT Service Managementu v provozu kritických aplikací a služeb. ITIL a ISO...

Zobrazit celý článek

Aby vaše IT změnami netrpělo: ITIL Service Transition

Aby vaše IT změnami netrpělo: ITIL Service Transition

Každá organizace se dostane dříve či později do fáze, kdy potřebuje změnit, nebo vyměnit některou IT službu. Koncepce ITIL® v3 Intermediate Service Transition (ITIL ST) pomáhá tuto výzvu splnit bez...

Zobrazit celý článek

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.

Zobrazit celý článek

ITIL 4: termíny vydání nových certifikací

ITIL 4: termíny vydání nových certifikací

Víme, kdy budou spuštěné nové moduly ITIL 4. Sestavili jsme časovou osu vydání nových verzí ITIL 4. Nenechte si ujít nejnovější aktualizace.

Zobrazit celý článek

Sleva -30% na ITIL 4 Foundation u TAYLLORCOX

Sleva -30% na ITIL 4 Foundation u TAYLLORCOX

Připraveni na trochu jarní očisty? V TAYLLORCOX jsme pro vás připravili jarní slevy na kurzy ITIL 4 Foundation. Bestseller (nejen) pro IT manažery. Jaké jsou tedy aktuální ceny a slevy na ITIL 4?

Zobrazit celý článek

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu

Zobrazit celý článek

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu

Zobrazit celý článek

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, je u dotupný i vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework

Zobrazit celý článek

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...

Zobrazit celý článek

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Jako certifikovaní partneři AXELOS a členové týmu, který spolupracuje na vývoji nové verze ITIL se s Vámi chceme podělit o chystané novinky. Axelos na konci roku 2017 oznámil významné změny v...

Zobrazit celý článek

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...

Zobrazit celý článek

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Practitioner - revoluce v ITSM

ITIL® Practitioner - revoluce v ITSM

Očekávali jste od ITIL Foundation jak uplatnit ITIL v praxi a zde je odpověď: ITIL® Practitioner od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

To nejdůležitější o ITIL

To musíte mít

Stáhněte si do mobilu svoji aplikaci dřív, než přijdete na kurz

Bezplatná mobilní aplikace pro manažery. Výkladový a překladový slovník, auditní nástroj.

Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:

  • PRINCE2®, MSP®, MoP®
  • MoR®, ISMS, GDPR, ZokB
  • TOGAF, ArchiMate, ITIL &  ITSM a mnoho dalších

iOS, Android slovník >

To musíte mít

Jak nás hodnotí

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Nejste si jisti, zda je tento kurz pro vás?

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?