ITIL® Practitioner

Zatímco ITIL® Foundation vám ukazuje "co" a "proč" řídit v ITSM, nový kurz ITIL Practitioner vás naučí "jak" s tímto frameworkem řídit IT na operativní i strategické úrovni. Fakta a benefity skvěle vystihuje tato infografika

Chcete porovnat s dalšími kurzy?

Virtual Training nebo e-Learning?

Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.

Zkuste živý kurz virtuálně

Komu je určen

Někteří absolventi kurzu ITIL Foundation očekávali, že si osvojí praktické dovednosti. Nicméně úroveň Foundation je zaměřena na seznámení se s principy a procesy ITIL.

Přesně tyto očekávání řeší ITIL Practitioner!

Cílem tohoto kurzu je připravit IT Manažery i manažerky na aplikování (implementaci, optimalizaci) ITIL frameworku v organizaci. 

Absolventi jsou schopni navrhovat a realizovat taková manažerská rozhodnutí, které pomáhají plnit strategické, obchodní a provozní aktivity.

ITIL Practitioner target group

Cílová skupina

Klíčové pozice, na kterých znalosti uplatníte:

Senior HR/L&D Roles: Director/Head of Recruitment, Head of Training, Head of Talent. Senior Decision Makers in IT Roles: CIO, Head/Director of ITSM, Head of Change Management, Head of Application Management, Head of Service Desk, IT Managers, Infrastructure & Network Managers, Head of Operation. 

Dále je kurz určen všem zájemcům i absolventům: úrovně ITIL Foundation, ITSM Profesionálům, IT Manažerům, Interním Auditorům, ale i absolventům úrovně Intermediate.

ITIL Practitioner role

Proč tento kurz?

  • Naučíte se 3 kritické kompetence;
  • Získáte ITIL Practitioner Toolkit (nástroje pro efektivnější nastavení ITSM);
  • 80% praktických scénářů v kurzu vás prostě naučí efektivně implementovat ITIL!

Přínosy ITIL pro organizaci

ITIL® je komplexní framework, který pomáhá identifikovat, navrhovat, optimalizovat a poskytovat IT služby, které podporují strategické cíle napříč organizací. 

Knihovny ITIL pokrývají celý životní cyklus IT služeb - od identifikace a specifikace požadavků byznysu, přes návrh a design služeb, po implementaci a neustálé zlepšování.

Co nejvíce oceňují organizace na metodice ITIL?
  • Řízení rizik spojených s IT
  • Vytváření nákladově efektivních a přitom kvalitních IT služeb
  • Metodické rozvíjení IT projektů pro podporu chodu společnosti
  • ITIL® je i praktický nástroj pro řízení změn (change management)

ITIL® Benefity přehledně

ITIL Benefity lifecycle

Harmonogram

První den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

09:00 – 10:30

Service Managemen Concept

  • Adopt & Adapt
  • VOCR: Value, Outcomes, Costs & Risks

10:30 – 10:45

Coffee break

10:45 – 12:15

Guiding Principles I.

  • Focus on value
  • Work holistically
  • Start where you are
  • Design for experience

12:15 – 13:15

Oběd | Lunch Menu

13:15 – 15:00

Guiding Principles II.

  • Collaborate
  • Keep it simple
  • Be transparent
  • Observe directly
  • Progress iteratively

15:00 – 15:15

Coffee break

15:15 – 17:00

Service Improvement Approach

  • What is the vision?
  • Where are we now?
  • How do we get there?
  • Where do we want to be?
  • How do we know we’ve arrived?
  • How do we keep the momentum going?

Druhý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

09:00 – 10:30

Organizational Change Management

  • What is OCM?
  • Reinforcement
  • People transition
  • Sources of resistance
  • Stakeholder, Sponsor & Resistance

10:30 – 10:15

Coffee break

10:45 – 12:15

CSFs & KPIs

  • Reporting
  • Assessment
  • Metric categories
  • Metrics and Measurements
  • Metric cascades and hierarchies

12:15 – 13:15

Oběd | Lunch menu

13:15 – 15:00

Communication

  • Types
  • Principles
  • Essentials
  • Benefits of good communication
  • Issues caused by poor communication

15:00 – 15:15

Coffee Break

15:15 – 17:00

ITIL Practitioner Exam

  • Tips for Success on the Exam
  • Sample Exam, review

Prerekvizity: Ano. ITIL Foundation

ITIL Practitioner je zbrusu nový intenzivní kurz nabitý praktickými scénáři. Získejte manažerské dovednosti frameworku ITIL & IT Service Managementu. Know-How, jaké v jiných kurzech !

  • Délka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodin 16 hodin
  • Občerstvení Ano
  • Zkouška Ano

Trainers

Jiří Pilný

15 letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří

  • Úřad online
  • Parking Liberec
  • MS Nástroje pro řízení rozpočtu, investic, dotací
  • PRINCE2® Accelerator (SW řešení dle metodiky PRINCE2)

Certifikace

ITIL® Practitioner | Axelos Accredited

Axelos / PeopleCert

Součástí kurzu jsou 2x oficiální cvičné testy a certifikační test Axelos / PeopleCert. Axelos, resp. jejím EI (Examination Institute) PeopleCert. 

Pokud jste předchozí kurz absolvovali bez nostrifikace PeopleCert, čtěte prosím změnu licenčních podmínek.

  • Certifikát v anglickém jazyce
  • Certifikát PeopleCert  v elektronické podobě
  • Na vyžádání zajistíme soudní znalecký překlad
  • ITIL Practitioner od Axelos má doživotní platnost

Pokyny k certifikaci >

ITIL Practitioner certificate axelos peoplecert

Formát zkoušky

Základem testu je scenario - případová studie, kterou řešíte pod vedením ITIL® Approved Trainera již v rámci kurzu ITIL® Practitioner!

TAYLLORCOX ATO (Accredited Training Organisation) vás připraví v intenzivním 2 denním kurzu na úspěšné složení certifikační zkoušky, která je zaměřená na prokázání praktických znalostí ITIL & ITSM. 

Parametry závěrečné certifikace

  • Délka testu: 1h 45min
  • Potřebný počet bodů: 70%
  • Povolené pomůcky: ITIL® Practitioner Guidance
  • Formát testu: praktické otázky s výběrem správné odpovědi

Vše o certifikaci >

itil practitioner exam

ITIL blog aktuálně

Nastartujte IT podle ITIL<sup class='sup'>®</sup> 4: Create, Deliver & Support

Nastartujte IT podle ITIL® 4: Create, Deliver & Support

Při pohledu na moderní město z perspektivy vidíte na první pohled naprosto odlišné části, které dohromady tvoří funkční celek. Tato perspektiva je klíčovou a nezbytnou součástí pro pochopení a...

Zobrazit celý článek

ITIL vs. ISO 20000. V čem se liší a jak se doplňují.

ITIL vs. ISO 20000. V čem se liší a jak se doplňují.

V kurzech ITIL se stále více ptáte na využití normy ISO/IEC 20000 pro potřeby digitální transformace  a rostoucímu významu IT Service Managementu v provozu kritických aplikací a služeb. ITIL a ISO...

Zobrazit celý článek

Aby vaše IT změnami netrpělo: ITIL Service Transition

Aby vaše IT změnami netrpělo: ITIL Service Transition

Každá organizace se dostane dříve či později do fáze, kdy potřebuje změnit, nebo vyměnit některou IT službu. Koncepce ITIL® v3 Intermediate Service Transition (ITIL ST) pomáhá tuto výzvu splnit bez...

Zobrazit celý článek

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.

Zobrazit celý článek

ITIL 4: termíny vydání nových certifikací

ITIL 4: termíny vydání nových certifikací

Víme, kdy budou spuštěné nové moduly ITIL 4. Sestavili jsme časovou osu vydání nových verzí ITIL 4. Nenechte si ujít nejnovější aktualizace.

Zobrazit celý článek

Sleva -30% na ITIL 4 Foundation u TAYLLORCOX

Sleva -30% na ITIL 4 Foundation u TAYLLORCOX

Připraveni na trochu jarní očisty? V TAYLLORCOX jsme pro vás připravili jarní slevy na kurzy ITIL 4 Foundation. Bestseller (nejen) pro IT manažery. Jaké jsou tedy aktuální ceny a slevy na ITIL 4?

Zobrazit celý článek

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu

Zobrazit celý článek

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu

Zobrazit celý článek

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, je u dotupný i vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework

Zobrazit celý článek

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...

Zobrazit celý článek

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Jako certifikovaní partneři AXELOS a členové týmu, který spolupracuje na vývoji nové verze ITIL se s Vámi chceme podělit o chystané novinky. Axelos na konci roku 2017 oznámil významné změny v...

Zobrazit celý článek

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...

Zobrazit celý článek

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Practitioner - revoluce v ITSM

ITIL® Practitioner - revoluce v ITSM

Očekávali jste od ITIL Foundation jak uplatnit ITIL v praxi a zde je odpověď: ITIL® Practitioner od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

To nejzajímavější o ITIL z Youtube

To musíte mít

Stáhněte si do mobilu svoji aplikaci dřív, než přijdete na kurz

Bezplatná mobilní aplikace pro manažery. Výkladový a překladový slovník, auditní nástroj.

Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:

  • PRINCE2®, MSP®, MoP®
  • MoR®, ISMS, GDPR, ZokB
  • TOGAF, ArchiMate, ITIL &  ITSM a mnoho dalších

iOS, Android slovník >

tayllorcox app ios android

Jak nás hodnotí

Excelentní hodnocení od 1558 hodnotících

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

  • Pavlína Z.
  • 10.06.19
  • Freelancer

Výborné propojení teorie + praxe. Skvěle vysvětleno, vše opakováno s naprostou důsledností do plného pochopení. Zároveň děkuji za skvělou spolupráci. 

  • GDPR Anonymizováno
  • 07.06.19
  • Česká pojišťovna

Školitelka se individuálně věnuje oblastem, přidává příklady k teorii, vše je vztahováno k praxi. 

  • Václav P.
  • 05.04.19
  • OICT
Zajímavé testování, uplatnění metodiky v simulované praxi.

  • GDPR Anonymizováno
  • 05.04.19
  • OICT
Výborný.

  • GDPR Anonymizováno
  • 05.04.19
  • Cofidis
Výborný.

  • GDPR Anonymizováno
  • 02.04.19
  • Freelancer
Úplně kurz naplnil má původní očekávání. Myslel jsem, že se bude týkat praktik, jak ITIL procesy vnést v život.

  • GDPR Anonymizováno
  • 02.04.19
  • Ministerstvo vnitra
Výborný lektor. Děkuji. 

  • GDPR Anonymizováno
  • 02.04.19
  • Ministerstvo vnitra
Konečně praktický kurz. Děkuji.

  • Václav P.
  • 01.04.19
  • OICT
Zajímavé testování, uplatnění metodiky v simulované praxi.

  • GDPR Anonymizováno
  • 01.04.19
  • OICT
Výborné.

Zobrazit dalších 10 recenzí absolventů

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Nejste si jisti, zda je tento kurz pro vás?

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?