Tento třídenní kurz vás vtáhne do strategie IT Service Managementu. Osvojíte si techniky potřebné pro strategické řízení IT, dle metodiky ITIL. Naučíte se jak správně využít konceptů, procesů, politik a metod spojených s procesem "Service Strategy" v rámci životního cyklu IT služeb.
Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.
Zkuste živý kurz virtuálněAbsolventi získají odborné znalosti v rámci životního cyklu Service Strategy, které mohou dále využít pro implementaci nových, nebo zlepšené stávajících IT služeb v organizaci.
Na jakých pozicích uplatníte ITIL Service Strategy?
Knihovny ITIL pokrývají celý životní cyklus IT služeb - od identifikace a specifikace požadavků byznysu, přes návrh a design služeb, po implementaci a neustálé zlepšování.
09:00 – 10:30
Service Strategy
10:30 – 10:45
Coffee Break
10:45 – 12:15
IT Strategy
12:15 – 13:15
Oběd | Lunch Menu
13:15 – 14:45
Service Strategy Principles
14:45 – 15:00
Coffee Break
15:00 – 16:45
Service Strategy Principles
09:00 – 10:30
Service Strategy Processes
10:30 – 10:45
Coffee Break
10:45 – 12:15
Governance
12:15 – 13:15
Oběd | Lunch Menu
13:15 – 14:45
Governance
14:45 – 15:00
Coffee break
15:00 – 16:45
Governance II.
09:00 – 10:30
Organizing for Service Strategy
10:30 – 10:45
Coffee Break
10:45 – 12:15
Technology Considerations
12:15 – 13:15
Oběd | Lunch Menu
13:15 – 14:45
Implementing Service Strategy
14:45 – 15:00
Coffee Break
15:00 – 16:45
Challenges, Critical Success Factors, and Risks
Exam Preparation
V rámci kurzu vás čeká řada praktických cvičení. Cílem těchto cvičení je celý životní cyklus “identify, describe, analyse” jednotlivých service operation procesů.
Tento unikátní přístup vám pomůže nejenom správně odpovědět na otázky, ale také vám umožní, vyzkoušet si ITIL v reálných životních situacích.
Platný certifikát v úrovni ITIL® Foundation, nebo ITIL® Practitioner
15ti letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří
Pokud jste předchozí kurz absolvovali bez nostrifikace PeopleCert, čtěte prosím změnu licenčních podmínek.
Při pohledu na moderní město z perspektivy vidíte na první pohled naprosto odlišné části, které dohromady tvoří funkční celek. Tato perspektiva je klíčovou a nezbytnou součástí pro pochopení a...
V kurzech ITIL se stále více ptáte na využití normy ISO/IEC 20000 pro potřeby digitální transformace a rostoucímu významu IT Service Managementu v provozu kritických aplikací a služeb. ITIL a ISO...
Každá organizace se dostane dříve či později do fáze, kdy potřebuje změnit, nebo vyměnit některou IT službu. Koncepce ITIL® v3 Intermediate Service Transition (ITIL ST) pomáhá tuto výzvu splnit bez...
Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.
Víme, kdy budou spuštěné nové moduly ITIL 4. Sestavili jsme časovou osu vydání nových verzí ITIL 4. Nenechte si ujít nejnovější aktualizace.
Připraveni na trochu jarní očisty? V TAYLLORCOX jsme pro vás připravili jarní slevy na kurzy ITIL 4 Foundation. Bestseller (nejen) pro IT manažery. Jaké jsou tedy aktuální ceny a slevy na ITIL 4?
Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu
Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.
ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu
Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, je u dotupný i vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework
Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...
Jako certifikovaní partneři AXELOS a členové týmu, který spolupracuje na vývoji nové verze ITIL se s Vámi chceme podělit o chystané novinky. Axelos na konci roku 2017 oznámil významné změny v...
Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...
Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.
Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:
Excelentní hodnocení ☆☆☆☆☆ od 1573 hodnotících
V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.
Velmi dobré.
Dobrá struktura, rozložení / kurzu.
Vše dle očekávání.
Výborný.
Velmi dobrý.
Výborná organizace kurzu a výborný lektor. Pro člověka, kdo s ITILem nepracuje je kurz strašně virtuální a obecný. I přesto kurz doporučuji.
Kurz celkově výborný, doporučuji.
Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.
Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.
Chcete získat dárek k narozeninám?