Project Communication

Projekty jsou o lidech, s lidmi a pro lidi. Spokojenost zákazníka je klíčová. Pro úspěšné řízení projektů je tak vedle vhodně zvolené metodiky důležitá schopnost dobře řídit vztahy mezi zúčastněnými stranami. To nejlepší napříč tradičními i agilními projektovými metodikami pro tvorbu a efektivní komunikaci projektových a produktových vizí, posilování engagementu, řízení komunikace se stakeholdery, vyjednávání, motivaci a řešení konfliktů uvnitř týmu v jednom balíčku. Získáte zkušenosti ověřené v praxi, na modelovém projektu si vyzkoušíte si mnoho jednoduchých a funkčních praktik prostřednictvím her a cvičení, dozvíte se něco o sobě a o svých komunikačních kompetencích pomocí sady testů a dotazníků, individuální i skupinové reflexe a zpětné vazby.

Virtual Training nebo e-Learning?

Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.

Zkuste živý kurz virtuálně

Filtrování nabídky kurzů

Měna | EUR

Načítám…

Cílová skupina

Kurz je vhodný pro všechny, kteří ve svých projektových rolích komunikují se zákazníky, partnery, managementem organizace, koordinují aktivity týmu nebo se podílejí na řízení a vedení lidí.

  • Projektový manažer
  • Týmový manažer
  • Business manažer
  • Programový a portfolio manažer
  • Product owner
  • SCRUM Master
Cílová skupina

Co se naučíte

  • Jak zvýšit úspěch projektu pomocí dobře nastavené komunikační strategie
  • Jak klást silné otázky a získat přesnou představu o potřebách zákazníků
  • Jak nastavit v týmu otevřené, transparentní a kooperativní vztahy

Přínosy pro organizaci

Prosperující organizace dbají na to, aby efektivně proudily myšlenky, podněty a informace podporující plnění cílů, kreativitu, inovativnost a řešení problémů.

  • Otevřená a podporující kultura uvnitř organizace
  • Efektivně nastavený systém reportingu
  • Cílená podpora engagementu zákazníků
  • Prozákaznický přístup a vyšší atraktivita značky
Přínosy pro organizaci

Harmonogram

První den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

09:00 - 10:30

Komunikace v projektech – co to je a jaké jsou přínosy dobré komunikace

  • Úvod do obecné komunikace
  • Definice komunikace
  • Komunikační šumy
  • Percepční omyly

10:30 - 10:45

Coffee Break

10:45 - 12:30

Úvod do obecné komunikace

  • Čím a co sdělujeme
  • Kladení otázek
  • Typy otázek
  • Uzavřené a otevřené otázky
  • Řetězení

12:30 - 13:30

Oběd | Lunch

13:30 - 14:45

Aktivní naslouchání

  • Styly naslouchání
  • Nácvik kladení otázek

Design Thinking

  • Využití persony v analýze potřeb zákazníka
  • Empatické mapování potřeb zákazníka

14:45 - 15:00

Coffee Break

15:00 - 16:30

Design Thinking

  • Definice problému zákazníka – Pains/Gains
  • Ideace – jak nastartovat kreativní myšlení pro získání atraktivního řešení
  • Tvorba produktové vize

Druhý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

09:00 - 10:30

Definice produktu

  • Pojetí produktu v tradičních přístupech vs. Agile
  • Popisy produktů vs. User Stories

Prezentace produktové/projektové vize a konkrétního řešení zákazníkovi

  • Přesvědčovací taktiky a techniky
  • Veřejná prezentace řešení – nácvik

10:30 - 10:45

Coffee Break

10:45 - 12:15

Stakeholder Management

  • Identifikace stakeholderů
  • Analýza stakleholderů – Salience Model
  • Registr stakeholderů a komunikační plán
  • Čím a co sdělujeme

12:15 - 13:15

Oběd | Lunch

13:15 - 14:45

Konflikty a manipulace

  • Mapování konfliktů – kdy nastávají a co je spouští
  • Strategie zvládání konfliktů
  • Komunikační techniky pro zvládání konfliktů – nácvik

Manipulace

  • Jak poznat, že se nás někdo pokouší manipulovat
  • Strategie obrany proti manipulacím – nácvik
  • Etická dimenze manipulace

14:45 - 15:00

Coffee Break

15:00 - 16:30

Vyjednávání

  • Vyjednávací zbraně a kdy je použít
  • Etická dilemata – nácvik vyjednávacích schopností

Motivace

  • Maslowova pyramida potřeb a motivační polohy lidí
  • Práce s vizí, příběhy
  • Pozitivní afirmace

Zpětná vazba

  • Typy zpětní vazby
  • Jak a kdy správně poskytovat zpětnou vazbu
  • Techniky poskytování zpětné vazby - nácvik

Získáte zkušenosti ověřené v praxi, na modelovém projektu si vyzkoušíte si mnoho jednoduchých a funkčních praktik prostřednictvím her a cvičení, dozvíte se něco o sobě a o svých komunikačních kompetencích pomocí sady testů a dotazníků, individuální i skupinové reflexe a zpětné vazby.

  • Délka bloku 45 minut
  • Vyučovacích hodin 16 hodin
  • Občerstvení Ano
  • Zkouška Ne
  • Předpoklady

    Žádné

Approved Trainer

Petr Valenta

Skills: tailoring best practices PRINCE2, Scrum, P3O, MSP a MoP včetně embedingu metodiky na konkrétní projekty. Zkušený coach, consultant, auditor voblasti realizace strategií a vedení lidí.

Specializace_

  • Agile consultant
  • Coach ICF / Auditor
  • Scrum Approved Trainer
  • PRINCE2 Approved Trainer
  • Accredited Consultant for PPM Portfolio
  • P3O trainer Project Program Portfolio Manager


Jak nás hodnotí

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Nejste si jisti, zda je tento kurz pro vás?

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?