Zahoďte ITIL v3. Je z roku 2007 a nefunguje. ITIL 4 přináší řešení čtyřech všudypřítomných problémů, se kterými se dnes potýká každá organizace. Získejte digitální znalosti za zlomek ceny v certifikačních kurzech TAYLLORCOX. Garantujeme, že tyto fantastické šablony a vzory využije skutečně každý manažer.
Od roku 2007 nejvýraznější update je flexibilnější, agilnější, propojený s DevOps a připraven akcelerovat vaši kariéru!
Podle metodiky ITIL jsme certifikovali vůbec první společnosti, jako je O2, IBM a další významné hráče. Metodika je naší silnou stránkou, proto jsme se zapojili do developmentu nové verze ITIL 4 a s hrdostí Vám představujeme špičkově připravený kurz, na kterém jsme strávili tisíce hodin zlepšováním. Udělali jsme zkrátka vše, abyste byli nadšeni!
Určeno IT manažerům agilních, inženýrských a digitálních týmů
Prozkoumejte disciplíny digitální transformace pro návrh, design a provoz IT služeb. To jsou 4 moduly „streamu“ Managing Professional.
ITIL Strategic Leader (ITIL SL) se skládá ze dvou modulů, které jsou součástí ITIL 4
ITIL Strategic Leader (ITIL SL) uznává hodnotu ITIL nejen pro IT operace, ale pro všechny digitálně podporované služby. Stát se ITIL Strategic Leader (ITIL SL) dokazuje, že jedinec jasně rozumí tomu, jak IT ovlivňuje a řídí obchodní strategii.
Osvojte si to nejzásadnější z 24 měsíčního IT projektu za 8 hodin
Bez znalostí metodiky, manažerské simulace vytváří prostor pro osvojení si best practice IT Service Managementu dle ITIL v reálných situacích, ale na bezpečném scénáři "simulovaných dat", nikoliv živém prostředí.
Komplexní tool pro měření schopností řízení služeb a vyspělosti Service Value System (SVS) organizace.
ITIL Assessment umožňuje následující přístupy: (1) Capability assessment; (2) Maturity assessment; (3) Comprehensive assessment
ISO/IEC 20000 IT Service Management kurzy
Největším přínosem ITSM dle standardu ISO 20000 je, že vám pomůže navrhnout organizační strukturu, vzájemnou vazbu mezi procesy a požadavky, které jsou doporučené v knihovnách ITIL.
PeopleCert koupil Axelos a chystá výrazné zdražení od 1.2.2022. Ke zkouškám přidává povinné e-Booky. Zcela ruší papírové testy. Online zkoušky budou výrazně dražší a nově si připlatíte i za cvičné...
Při pohledu na moderní město z perspektivy vidíte na první pohled naprosto odlišné části, které dohromady tvoří funkční celek. Tato perspektiva je klíčovou a nezbytnou součástí pro pochopení a...
V kurzech ITIL se stále více ptáte na využití normy ISO/IEC 20000 pro potřeby digitální transformace a rostoucímu významu IT Service Managementu v provozu kritických aplikací a služeb. ITIL a ISO...
Každá organizace se dostane dříve či později do fáze, kdy potřebuje změnit, nebo vyměnit některou IT službu. Koncepce ITIL® v3 Intermediate Service Transition (ITIL ST) pomáhá tuto výzvu splnit bez...
Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.
Víme, kdy budou spuštěné nové moduly ITIL 4. Sestavili jsme časovou osu vydání nových verzí ITIL 4. Nenechte si ujít nejnovější aktualizace.
Připraveni na trochu jarní očisty? V TAYLLORCOX jsme pro vás připravili jarní slevy na kurzy ITIL 4 Foundation. Bestseller (nejen) pro IT manažery. Jaké jsou tedy aktuální ceny a slevy na ITIL 4?
Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu
Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.
ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu
Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, je u dotupný i vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework
Jako certifikovaní partneři AXELOS a členové týmu, který spolupracuje na vývoji nové verze ITIL se s Vámi chceme podělit o chystané novinky. Axelos na konci roku 2017 oznámil významné změny v...
Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...
Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.
Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.
Chcete získat dárek k narozeninám?