MB-230 Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Microsoft Dynamics 365 Customer Service nabízí jakékoli organizaci příležitost k úspěchu zákazníků. Používání nástrojů, jako je automatické vytváření případů a správa front, vám ušetří čas, který můžete věnovat tam, kde můžete mít větší dopad, přímo se svými zákazníky. Připojte se k našemu týmu celosvětově uznávaných odborníků, kteří vás krok za krokem provedou od vytváření případů přes interakci se zákazníky až po řešení těchto případů. Jakmile tyto případy vyřešíte, můžete se z analýzy dat naučit klíčové detaily, které vám pomohou vyřešit podobné případy rychleji nebo se úplně vyhnout novým problémům.

Virtual Training nebo e-Learning?

Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.

Zkuste živý kurz virtuálně

Cílová skupina

Funkční konzultant Dynamics 365 Customer Engagement je zodpovědný za provádění zjišťování, zachycování požadavků, zapojování odborníků na dané téma a zainteresovaných stran, překlad požadavků a konfiguraci řešení a aplikací. Funkční poradce implementuje řešení využívající možnosti ihned po vybalení, bezkódovou rozšiřitelnost, integraci aplikací a služeb.

Cílová skupina

Co se v kurzu naučíte

  • Instalace a konfigurace aplikace zákaznických služeb
  • Identifikace běžných scénářů služeb zákazníkům
  • Dokončení procesu řešení případu
  • Analýza dat zákaznických služeb
  • Automatizace zpracování záznamů správy případů
  • Vytváření a používání znalostních články
  • Vytváření a používání oprávnění a smlouvy o úrovni služeb
  • Práce s Omnikanálem
  • Práce s připojeným zákaznickým servisem
  • Práce s plánováním zákaznických služeb
  • Práce se statistikami zákaznických služeb
  • Práce s Microsoft Power Platform
  • Práce s pracovními prostory zákaznického servisu

Co se v kurzu naučíte

  • Přehled zákaznických služeb
  • Správa případů
  • Smlouvy o úrovni služeb a oprávnění
  • Management znalostí
  • Omnichannel
  • Plánování zákaznických služeb
  • Propojený zákaznický servis
  • Statistiky zákaznického servisu
Co se v kurzu naučíte

Jak nás hodnotí

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Nejste si jisti, zda je tento kurz pro vás?

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?