In this two-day course, you learn to investigate, analyze, and determine issues that might occur with all the different components of the VMware Workspace ONE® UEM (Unified Endpoint Management) platform. Understanding how to effectively troubleshoot product issues enables administrators to understand how product services communicate and function—in turn optimizing service and software health management. Troubleshooting is the backbone of service maintenance and management.
Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.
Zkuste živý kurz virtuálněWorkspace ONE administrators, account managers, solutions architects, solutions engineers, sales engineers, technical support engineers, and consultants
Course Introduction
Fundamentals of Workspace ONE UEM Troubleshooting
Workspace ONE UEM Console Troubleshooting
Workspace ONE UEM Enterprise Integration Troubleshooting
Workspace ONE UEM Endpoint Troubleshooting
Workspace ONE UEM Email Troubleshooting
Workspace ONE UEM Application Troubleshooting
Workspace ONE UEM Content Troubleshooting
V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.
Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.
Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.
Chcete získat dárek k narozeninám?