Odpočítáváme poslední hodiny do ukončení úspěšného projektu. Nebo neúspěšného? Nenechte si ujít manažerskou hru, která vám ihned a prokazatelně zvýší návratnost investice do vývoje, správy a řízení IT služeb ve vašem IT týmu. Nejlepší simulace pro osvojení si IT Infrastructure Library metodiky ITIL a IT Service Managementu dle ITSM.
Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.
Zkuste živý kurz virtuálněVyužití "best pratice" vyžaduje změnu přístupu zainteresovaných stran. A přesně o tom je tato simulace. Na praktických příkladech si vyzkoušíte uplatňování osvědčených postupů ITSM v organizaci.
Astronauti jsou na misi 55hodin a 55minut, když se na palubě letadla ozve hlasitá rána. Jedna z nádrží s kyslíkem explodovala a poškodila další palivové články, které jsou primárním zdrojem energie.
Čeká vás nesmírně obtížný, ne-li nemožný boj o život. Obletět s těžce poškozenou lodí Měsíc, vrátit se k Zemi a bezpečně přistát. Pokud nebudete pracovat jako tým, energie a kyslík dojdou dříve, než se dostanete zpět na Zem.
Závisí na tom, čeho chce vaše organizace dosáhnout, jak vyspělé máte procesy, jaké problémy a požadavky chcete vyřešit. Některé z cílů, kterých v simulaci dosáhneme:
Organizace chápe ITSM jako složitý implementační projekt, nikoliv jako nástroj neustálého zlepšování IT Service Managementu.
IT divize je až příliš soustředěna interně, nedokáže se zaměřit na koncové uživatele, resp. business a přínosy, které „best practice“ metodiky, jako je ITIL přináší.
Až příliš málo pozornosti je věnováno pilířům „ABC“: osobní postoj (Attitude), chování (Behavior) a kultura organizace (Culture). Další chybou je i nedostatečná kompetence realizovat změny.
Aplikování osvědčených postupů (best pratice) vyžaduje změnu přístupu zainteresovaných osob v organizaci. Ale chybí nám praktické příklady jak začít.
09:00 – 17:00
V simulaci jsou aplikovány reálné scénáře z mise Apollo 13. Budete pracovat jako tým řídícího centra „Mission Control Center in Houston“. Vaše ITSM mise: Dostaňte zničený modul s posádkou bezpečně zpátky domů.
Díky tomuto scénáři se vy a vaši kolegové naučí využívat všechny přínosy ITSM best practice ITIL. Celá simulace se „hraje“ ve 4 kolech:
Build & launch
Earth orbit & lunar approach
Trans earth coast
Re-entry and splashdown
Tým musí přeložit strategii NASA do „Service Design“ – návrhu služeb pro „Building & Launching“ – vybudování a spuštění a „Maintaining & Supporting“ – správu a podporu mise.
Váš tým musí dle „Service Transition“ převést Apollo 13 do funkční fáze „Service Design“.
Během celé mise bude váš tým čelit mnoha událostem (events), incidentům (incidents) a požadavkům (request) posádky Apollo 13. V první fázi se zaměříte na oblasti, jako je Service Desk, Incident a Problem Management.
V průběhu simulace bude váš tým řídícího centra konfrontován se změnami, požadavky na kapacitu (Capacity Management ), kontinuitu (Continuity Management) a paralelně musíte vyřešit řadu dalších problémů (issue).
Tým musí prokázat, že je schopen dosáhnout dohodnutých strategických cílů a smlouvních požadavků o poskytování služeb (Service Agreements).
V každém kole tým absolvuje následující kroky
Obrovským přínosem pro účastníky simulace je praktická aplikace ITSM procesů v různých situacích. To pomáhá řediteli mise, řídícímu týmu a posádce Apollo 13 prioritizovat rozhodnutí, na základě kterých
Na konci každého kola a simulace celkově získají účastníci cennou zpětnou vazbu z (ne)správného využití best practice ITIL.
V kontextu vaší vlastní organizace pochopíte souvislosti, získáte nové zkušenosti napříč celým pracovním týmem a otevře se vám řada příležitostí pro zlepšování IT služeb ve vaší vlastní organizaci.
Apollo 13 může být využito k praktickému pochopení a osvojení si principů ITIL & ITSM. Ale simulaci lze stejně úspěšně použít v jakékoliv další organizaci, která chce využít přínosy procesů založených na příkladech nejlepší praxe (best practice), budování týmové spolupráce a zaměření se na přínosy pro zákazníka.
Znalost anglického jazyka
Počet účastníků: min. 8, max. 12.
Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:
Excelentní hodnocení ☆☆☆☆☆ od 61 hodnotících
V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.
Hodně zajímavé, v průběhu jsem měla několik aha momentů. Líbila se mi i atmosféra a spolupráce v rámci týmu.
Kurz byl přínosný z hlediska vyzkoušení spolupráce napříč týmem celého IT.
Dobré.
Velmi spokojen s úvodem do problematiky.
Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.
Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.
Chcete získat dárek k narozeninám?