1/2 denní úvod do klíčových témat mediální komunikace a navazujícímu programu Media Masterclass©. Jde o kombinaci teorie i praxe efektivní komunikace s médii. Ukážeme vám klíčové pilíře kurzu, kde učíme strategicky komunikovat, připravovat klíčová sdělení a zvládat různé formy mediálních výstupů, včetně rozhovorů a živých vysílání.
Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.
Zkuste živý kurz virtuálně
Manažeři se naučí předcházet mediálním chybám, které mohou poškodit reputaci. Získají dovednosti, jak efektivně komunikovat klíčové hodnoty společnosti. Výsledkem je zachování důvěry zákazníků, partnerů i veřejnosti.
Kvalitní komunikace s médii zvyšuje povědomí o značce a jejích produktech. Dobře zvládnuté mediální výstupy mohou přitáhnout nové zákazníky a partnery. To přímo přispívá k růstu tržeb a obchodních příležitostí.
Manažeři se naučí minimalizovat škody v krizové komunikaci. Díky tomu ochrání společnost před finančními ztrátami a úbytkem důvěry. Tím posilují stabilitu a hodnotu společnosti na trhu.
Dobře vedená mediální komunikace podporuje reputaci, což ovlivňuje i burzovní hodnotu firmy. Profesionální přístup k médiím zvyšuje důvěru investorů a partnerů. To má pozitivní dopad na dlouhodobou udržitelnost a růst firmy.
09:00 – 10:30
Úvod
Mediální prostředí a komunikace
10:30 – 10:45
Coffee Break
10:45 – 12:15
Příprava a komunikace v praxi
Závěr
Absolventi získají základní orientaci v mediálním prostředí, seznámíte se s principy strategické komunikace a připravíte se na plnohodnotné dvoudenní intenzivní školení.
Nevyžaduje. Jde o manažerský úvod do programu Media MasterClass.
Komunikaci a mediální produkci se věnuji nepřetržitě od roku 1992. Zkušenosti jsem získal v komerčních médiích i médiích veřejné služby a dále je rozvíjel ve dvou vlastních komunikačních agenturách. Nyní stojím v čele komunikační agentury Future Communications & Media.
Věřím, že předpokladem úspěšné komunikace je pochopení toho, jak média a sociální sítě fungují a jaké příležitosti a hrozby představují pro reputaci obchodní společnosti nebo osobní značky.
Nemarním čas tréninkem hypotetických situací ani nerelevantními příklady úspěšné či neúspěšné komunikace někoho jiného. Během úvodní konzultace si ujasníme konkrétní témata a cíle, a poté věnujeme 100 % času vašim tématům a konkrétním situacím, na které se potřebujete připravit.
Od začátku trénujeme s kamerou a mikrofonem. Mým cílem je dodat vašim vystoupením jistotu prostřednictvím perfektně zvládnuté přípravy. Naučíte se věcně a pohotově argumentovat, prezentovat fakta, data i vlastní témata. V klidu, s úsměvem a na čas.
Mediální výstupy trénujeme v autentickém prostředí i reálné stopáži. Naučíte se zvládnout stresující rozhovor pro zpravodajskou reportáž i delší studiový rozhovor náročný na práci s fakty a argumenty.
V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.
Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.
Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.
Chcete získat dárek k narozeninám?