Oprávněný zájem na zpracování osobních údajů v obchodním kontextu
Mnoho organizací zpracovává osobní údaje na základě svého oprávněného zájmu. Může být tento zájem ryze komerční? Na to odpovídá rozsudek Soudního dvora Evropské unie.
Zobrazit celý článek13.11.2024
Schrems vs Meta: Nová pravidla pro digitální marketing
Dne 4. října 2024 vydal Soudní dvůr EU rozsudek ve věci Schrems v. Meta, který přináší významné změny v tom, jak Meta – a další online inzerenti – mohou používat osobní údaje. Tento rozsudek...
Zobrazit celý článek29.10.2024
Před mikrofonem: Budoucností pojištění je online a digitalizace
Lucie Žulavská, projektová manažerka Slavia pojišťovny a.s., expertka na pojištění motorových vozidel a vystupující na Insurance Foru 2024.
Zobrazit celý článek23.10.2024
Před mikrofonem: Automatizace, data a AI v pojišťovnictví
Jiří Vataha, předseda správní rady Czech Insurance asociace, o využití technologií a umělé inteligenci v pojišťovnictví a o největší české oborové konferenci - Insurance Forum 2024.
Zobrazit celý článek17.10.2024
Případ Clearview AI a globální účinnost GDPR
Společnost Clearview AI Inc. vytvořila kolem svého produktu ClearView AI 2.0 zvláštní auru. Jak co se týče rozsahu citlivých dat, které stahuje z internetu, tak počtem a výší pokut, která za to od...
Zobrazit celý článek16.10.2024
Před mikrofonem: Jak vymyslet, vytvořit a nasadit AI a nadchnout zaměstnance
Jan Kulíšek, AI evangelista, průkopník nasazování AI ve firmách, lektor, školitel a popularizátor umělé inteligence.
Zobrazit celý článek11.10.2024