Tento kurz vás připraví na auditování IT Service Managementu dle ISO/IEC 20000-1:2018. Osvojíte si základní pricipy SMS (Service Management System) v celkém životním cyklu od připravy auditu, přes realizaci interních a externích auditů, řešení odchylek a zpracování auditorské zprávy s doporučením, připomínkami a neshodami. Všechny tyto dovednosti budete mít prakticky vysvětlené v kontextu norem ISO ISO/IEC 17021-1 a ISO 19011.
Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.
Zkuste živý kurz virtuálněAkreditovaný trenér, Workshop Leader, Coach, spoluautor metodik a TAYLLORCOX Toolkitů (sady šablon a vzorových formulářů) pro oblast IT Service Managementu ITSM, Project Managementu PRINCE2 a kybernetické bezpečnosti dle ISMS ISO/IEC 27001 a ZoKB.
Jeden z vůbec prvních IT auditorů v ČR. Jeho bohatá praxe začala v roce 1996 ve spol. GiTyNásledně strávil téměř 10 let na pozici implementátora ITIL v Českém Telekomu a od roku 2007 je klíčovým auditorem, akreditovaným trenérem u certifikačnícho orgánu TAYLLORCOX
Auditor a Project Manager v oblasti návrhu a implementace systémů řízení IT služeb. Hlavní autor akreditovaných kurzů ISO 20000 a ITSM v TAYLLORCOX.
Naše školení přesahují běžné standardy díky hlubokým znalostem a praktickým zkušenostem trenéra, který má dlouholetou praxi v oblasti řízení IT služeb. Na manažerských pozicích se podílel na tvorbě a optimalizaci procesů ITSM pro přední společnosti s cílem zajistit vysokou úroveň kvality a dostupnosti IT služeb..
09:00 – 12:15
13:30 – 17:00
09:00 – 12:15
13:30 – 17:00
Kurz vás připraví na auditorské zkoušky v oblasti systému správy služeb (SMS) podle normy ISO 20000, v souladu s požadavky ISO 19011 a ISO 17021.
Certifikační zkouška probíhá v rámci školení poslední den kurzu. Kandidáti, kteří se účastní kurzu formou virtuální třídy, absolvují certifikační zkoušku rovněž online.
Certifikace ISO 20000 Foundation
V kurzech ITIL se stále více ptáte na využití normy ISO/IEC 20000 pro potřeby digitální transformace a rostoucímu významu IT Service Managementu v provozu kritických aplikací a služeb. ITIL a ISO...
Každá organizace se dostane dříve či později do fáze, kdy potřebuje změnit, nebo vyměnit některou IT službu. Koncepce ITIL® v3 Intermediate Service Transition (ITIL ST) pomáhá tuto výzvu splnit bez...
Excelentní hodnocení ☆☆☆☆☆ od 1836 hodnotících
V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.
Absolvoval jsem mnoho kurzů u mnoha společností a musím konstatovat, že vaši školitelé patří k těm nejlepším. Obsah kurzu je výborný a školitel je plně profesionální. Děkuji.
Výtečný lektor, záplava příkladů z praxe, ochotně zodpověděl každý dotaz, široký rozhled i v jiných oborech.
Perfektní náplň, absolutní spokojenost, děkuji za vstřícnost a ochotu.
Kurz byl pro mě velmi přínosný a splnil mé představy.
Ukázka velmi výborného propojení praxe ČSN.
Skvělý školitel, dobré prostředí.
V rámci školení jsme se dozvěděli informace o auditování SMS.
Spokojenost, profi úroveň.
Výborné.
Kurz byl velice přínosný nejen pro praktické vyložení normy, ale i pro mnoho příkladů z praxe.
Zobrazit dalších 10 recenzí absolventů
Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.
Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.
Chcete získat dárek k narozeninám?