Certifikační kurz ISO/IEC 20000™ Foundation pokrývá komplexní systém řízení IT. V tomto školení jde o základní pochopení struktury a požadavků mezinárodní normy pro řízení IT Service Managementu: ISO 20000-1 v kontextu metodiky ITIL. Vše si osvojíte na příkladech z praxe. Ukážeme vám, jak a proč by měla organizace přijmout požadavky normy ISO 20000-2 za účelem poskytování efektivního řízení a kontinuálního zlepšování IT služeb.
Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.
Zkuste živý kurz virtuálněA to není vše, v tomto kurz vás naučíme používat standard ISO 20000 jako pomocný nástroj v IT organizacích pro návrh, vývoj a správu IT produktů a služeb.
Budete schopni popsat a nastavit rozsah, cíle a procesy podle jednotlivých částí normy. Vypracujete si vlastní manažerskou zprávu evaluace na základě KPI ukazatelů. Na základě reportu budete schopni dále plánovat a realizovat rozvoj systému řízení IT produktů a služeb.
09:00 – 17:00
Úvod do ITSM
Service management System
Jak nastavit procesy se standardy ISO ISO/IEC 20000-1 Service management system requirements
ISO/IEC 20000-2 Guidance on the application of service management systems ISO/IEC 20000-3:2012 Guidance on scope definition and applicability of ISO/IEC 20000-1.
09:00 – 17:00
ITIL vs ITSM
Implementace ISO 20000 krok za krokem
To nejdůležitější z dalších norem a standardů
Leadership
Certifikace
ISO 20000 Foundation kurz vám ukáže jak správně realizovat nasazení integrovaného procesního přístupu pro efektivní poskytování IT služeb za účelem uspokojení potřeb businessu a zákazníků.
Certifikační zkouška probíhá v rámci školení poslední den kurzu. Kandidáti, kteří se účastní kurzu formou virtuální třídy, absolvují certifikační zkoušku rovněž online.
Pasivní znalost anglického jazyka (materiály jsou dostupné v EN). Znalost ITIL v minimální úrovni ITIL Intro™ doporučujeme.
Akreditovaný trenér, Workshop Leader, Coach, spoluautor metodik a TAYLLORCOX Toolkitů (sady šablon a vzorových formulářů) pro oblast IT Service Managementu ITSM, Project Managementu PRINCE2 a kybernetické bezpečnosti dle ISMS ISO/IEC 27001 a ZoKB.
Jeden z vůbec prvních IT auditorů v ČR. Jeho bohatá praxe začala v roce 1996 ve spol. GiTyNásledně strávil téměř 10 let na pozici implementátora ITIL v Českém Telekomu a od roku 2007 je klíčovým auditorem, akreditovaným trenérem u certifikačnícho orgánu TAYLLORCOX
15ti letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří
Absolvent ČVUT FEL, následně poradce s mezinárodním přesahem v oblasti implementace a optimalizace systému řízení informační (ITSM) a kybernetické (ISMS) bezpečnosti. Získané zkušenosti aplikuje z pozice akreditovaného Lead Auditora v oblastech IT Service Managementu, ISMS a GDPR.
PeopleCert koupil Axelos a chystá výrazné zdražení od 1.2.2022. Ke zkouškám přidává povinné e-Booky. Zcela ruší papírové testy. Online zkoušky budou výrazně dražší a nově si připlatíte i za cvičné...
Při pohledu na moderní město z perspektivy vidíte na první pohled naprosto odlišné části, které dohromady tvoří funkční celek. Tato perspektiva je klíčovou a nezbytnou součástí pro pochopení a...
V kurzech ITIL se stále více ptáte na využití normy ISO/IEC 20000 pro potřeby digitální transformace a rostoucímu významu IT Service Managementu v provozu kritických aplikací a služeb. ITIL a ISO...
Každá organizace se dostane dříve či později do fáze, kdy potřebuje změnit, nebo vyměnit některou IT službu. Koncepce ITIL® v3 Intermediate Service Transition (ITIL ST) pomáhá tuto výzvu splnit bez...
Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.
Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu
ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu
Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, je u dotupný i vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework
Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...
Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:
Excelentní hodnocení ☆☆☆☆☆ od 1836 hodnotících
V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.
Výborný kurz, bylo to moc bezva, nemám co vytknout.
Výborný kurz.
Dobře strukturovaný a srozumitelně vysvětlený kurz. Opravdu výborné školení.
Ivan dokáže i nudné téma podat zábavně. Kurz pod jeho vedením mě baví. Dokáže zaujmout.
S kurzem jsem spokojený, byl přínosný, zábavný a rozšířil mi znalosti.
Pochopil jsem základní framework, výborné školení.
Zajímavá tématika. Výborný kurz i lektor.
Výborný kurz i školitel. Školení velice zábavné, interaktivní a atraktivní.
Výborné, individuální školení dle našich potřeb.
Velmi spokojen, informace použiji v praxi, děkuji panu lektorovi.
Zobrazit dalších 10 recenzí absolventů
Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.
Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.
Chcete získat dárek k narozeninám?