ITIL 4 Foundation

Zahoďte ITIL v3. Je z roku 2007 a NEFUNGUJE. ITIL 4 Foundation přináší řešení čtyřech všudypřítomných problémů, se kterými se dnes potýká každá organizace. Získejte zcela nové best practice pro řízení, které je agilnější a manažersky vyspělejší více, než kdykoliv předtím. S podporou Agile, DevOps a Enterprise Architecture.

Chcete porovnat s dalšími kurzy?

Virtual Training nebo e-Learning?

Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.

Zkuste živý kurz virtuálně

ITIL 4 lze získat za zlomek ceny!

Cílová skupina

ITIL 4 Foundation kurz je určen všem IT manažerům, konzultantům a ostatním profesionálům, kteří si potřebují osvojit framework IT Service Managementu, nebo chtějí upgradovat své znalosti na nejnovější verzi ITIL.

ITIL 4 nemíří jen na IT Management a profesionální konzultanty. Základní kurz v úrovni ITIL 4 Foundation lze doporučit všem, kteří se věnují IT projektům, nebo digitální transformaci. Kurz je vhodný i jako bridge z ITIL v3

Na jakých pozicích uplatníte tento kurz s ITIL 4 procesy?
  • IT Management (správa IT)
  • IT Consulting (nastavení a optimalizace IT)
  • Projekt manažeři (zodpovědnost za IT projekty)
  • Finanční ředitelé (jak investovat a účtovat IT služby)
  • Enterprise Architekti (návrh a rozvoj podnikové architektury)
vstupte do světa IT, základní kurz pro budoucí leadery

Co vás kurz naučí

  • Budete skvěle připraveni na certifikaci
  • Získáte přehled o principech ITIL 4 evoluce
  • Naučíte se pracovat se Service Value Chain ITIL
  • Využijete potenciál ITIL v kombinaci s DevOps, Agile, Lean IT atd..

Proč ITIL 4 od TAYLLORCOX?

Ukážeme vám ITIL 4 na steroidech. Na reálné simulaci.

Formou unikátních praktických ukázek (ze simulací jako Apollo 13,  Mars Lander, DevOps ) vám ukážeme, jak propojit kompontenty “Guiding Principles”, “Dimensions” a “Practice” s ITIL 4 Service Value System. Jde defacto o názorných příkad ITIL 4 na “steroidech.

Představte si, že budete využívat šablony reálné simulace, abyste zajistili flow mezi Incident a Problem Management, dále Change Control bez jakýchkoliv problémů.

Zodpovíme otázky na problémy, které vás mohou potkat při nasazení ITIL 4. Naučíte se správně pracovat se šablonami a realizovat “key actions”, které zajistí, že ITIL 4 bude i u vás úspěšný nástroj digitální transformace. Tohle si zkrátka nemůžete nechat ujít.

ITIL 4 základy, šablony a vzory

Training Pack

Co obsahuje ITIL 4 courseware u TAYLLORCOX

Připravili jsme pro Vás speciální "courseware" education kit: ITIL 4 Foundation - Pro Edition

Všichni účastníci obdrží Pracovní sešit ITIL 4 Foundation, který obsahuje kompletní materiály dle akreditovaného syllabusu, doplněný o poznámky, případové studie a cvičné testy..

Verze ITIL® 4 Foundation (Pro Edition) od TAYLLORCOX obsahuje profesionálně zpracované materiály, včetně řady šablon, schémat, procesů a nástrojů, které vám pomohou aplikovat novou verzi v praxi. Jde mimo jiné o tyto podklady:

  • Glosář ITIL 3/4
  • Student Coursebook ITIL® 4
  • Cvičné Case Study (hands-on výuka)
  • Karty s procesy, předvyplněné šablony
  • ITIL Exam Sample Paper (cvičné testy) + oficiální zkouška
ITIL 4 Foundation courseware

Harmonogram

První den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

09:00 – 10:30

4 ITSM dimensions

  • Partners and Suppliers
  • Organisations and People
  • Information and Technology
  • Value Streams and Processes

10:30 – 10:45

Coffee Break

10:45 – 12:15

ITIL Service Value Chain

  • Service Value Streams
  • Plan, Improve, Engage, Design,
  • Transition, Obtain / Build, Deliver & Support

12:15 – 13:15

Oběd

13:15 – 14:45

Service Relationship

  • Service Offering
  • Service Provision, Consumption
  • Service Relationship Management

14:45 – 15:00

Coffee Break

15:00 – 17:00

Important ITIL terms

  • Availability, IT Asset
  • Configuration Item, Change
  • Event, Incident, Problem, Known Error

Druhý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

09:00 – 10:30

Key Concept of ITSM

  • Service, Customer / User
  • Creating value with Organisation
  • Service Management Utility / Warranty

10:30 – 10:15

Coffee Break

10:45 – 12:15

Key Concept of ITSM II.

  • Outcomes, Outputs, Cost, Risk
  • Service Offering, Service Provision
  • Service Relationship Management, Service Consumption

12:15 – 13:15

Oběd

13:15 – 14:45

Key Concept Value Creation

  • Cost, Value
  • Outcome, Output, Risk
  • Organisation, Utility, Warranty

14:45 – 15:00

Coffee Break

15:00 – 17:00

7 ITIL Guiding Principles

  • Focus on value
  • Start where you are
  • Optimise and automate
  • Think and work holistically
  • Keep it simple and practical
  • Collaborate and promote visibility
  • Progress iteratively with feedback

Třetí den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

09:00 – 10:30

Purpose of key ITIL Practices

Information Security, Relationship, Supplier, Availability, Capacity & Performance, IT Asset Management.

10:30 – 10:45

Coffee Break

10:45 – 12:15

Purpose of key ITIL Practices

Service Continuity, Monitoring & Event Management, Release & Service Configuration, Deployment.

12:15 – 13:15

Oběd

13:15 – 14:45

Key Practices in Service Value Chain

Continual Improvement Model, Change Control, Incident & Problem Management, Service Request Management, Service Desk, Service Level.

14:45 – 15:00

Coffee break

15:00 – 17:00

ITIL 4 Foundation Exam Prep

Intenzivní 3 denní kurz je určen nejenom novým zájemcům, ale i stávajícím absolventům ITIL v3, kteří si chtějí upgradovat znalosti podle nejnovější verze. Důrazně nedoporučujeme kratší bridge, vzhledem k rozsáhlosti tématu.

Certifikační zkouška probíhá online po ukončení kurzu. Kandidáti získají voucher, pomocí kterého si sami rezervují termín závěrečné zkoušky. Více informací zde.

  • Délka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodin 24 hodin
  • Občerstvení Ano
  • Zkouška Ano. Angličtina pouze.
  • Předpoklady

    Kurz má český výklad, anglické školící materiály (official ITIL education kit) a zkoušku v angličtině. Je tedy potřebná minimálně pasivné znalost anglického jazyka.

    Samotný kurz nevyžaduje předchozí zkušenosti s ITIL & ITSM. 

Ivan Gašparovič

Zkušený Project Programme Portfolio Manager, který vám ukáže to nejlepší z metodik PRINCE2, PMI, Agile, Scrum a dalších. Své zkušenosti sbíral na mezinárodních projektech, ale pomohl k akceleraci řadě startupů. Pokud hledáte pragmatické školení a zkušenosti přenesené do praxe, tohle je ono. Ivan pravidelně získává nadprůměrné hodnocení a právem patří do TOP elitních trenérů v celé EU.

Jiří Pilný

15ti letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří

  • Úřad online
  • Parking Liberec
  • MS Nástroje pro řízení rozpočtu, investic, dotací
  • PRINCE2® Accelerator (SW řešení dle metodiky PRINCE2)

Certifikace

ITIL 4 Foundation certifikace | PeopleCert

Formát zkoušky

Součástí kurzu jsou 2x oficiální cvičné testy a certifikační test Axelos / PeopleCert. Axelos, resp. jejím EI (Examination Institute) PeopleCert.

Pokud jste předchozí kurz absolvovali bez nostrifikace PeopleCert, čtěte prosím změnu licenčních podmínek.

Účastníci obdrží sešit nadace ITIL, který obsahuje všechny prezentační materiály, poznámky k předmětu, případové studie a praktické zkoušky.

  • Počet otázek: 40
  • Délka testu: 60 minut
  • Min. úspěšnost: 65% (26 ze 40)
  • Pomůcky: Ne. Politika uzavřené knihy.
  • Materiály kurzu / certifikace: pouze v angličtině
  • Kvalifikační přepoklady: Nejsou. Všeobecná znalost IT výhodou.
  • Platnost certifikátu: 3 roky

Více o certifikaci

ITIL 4 exam

ITIL aktuality

PeopleCert mění platnost GBP certifikací. Certifikáty je třeba každé 3 roky obnovovat.

PeopleCert mění platnost GBP certifikací. Certifikáty je třeba každé 3 roky obnovovat.

PeopleCert mění platnost doživotních certifikací z portfolia Global Best Practice na 3 roky. To se týká i dříve vydaných certifikátů. Certifikaci je třeba obnovit.

Zobrazit celý článek

Nastartujte IT podle ITIL<sup class='sup'>®</sup> 4: Create, Deliver & Support

Nastartujte IT podle ITIL® 4: Create, Deliver & Support

Při pohledu na moderní město z perspektivy vidíte na první pohled naprosto odlišné části, které dohromady tvoří funkční celek. Tato perspektiva je klíčovou a nezbytnou součástí pro pochopení a...

Zobrazit celý článek

ITIL vs. ISO 20000. V čem se liší a jak se doplňují.

ITIL vs. ISO 20000. V čem se liší a jak se doplňují.

V kurzech ITIL se stále více ptáte na využití normy ISO/IEC 20000 pro potřeby digitální transformace  a rostoucímu významu IT Service Managementu v provozu kritických aplikací a služeb. ITIL a ISO...

Zobrazit celý článek

Aby vaše IT změnami netrpělo: ITIL Service Transition

Aby vaše IT změnami netrpělo: ITIL Service Transition

Každá organizace se dostane dříve či později do fáze, kdy potřebuje změnit, nebo vyměnit některou IT službu. Koncepce ITIL® v3 Intermediate Service Transition (ITIL ST) pomáhá tuto výzvu splnit bez...

Zobrazit celý článek

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.

Zobrazit celý článek

ITIL 4: termíny vydání nových certifikací

ITIL 4: termíny vydání nových certifikací

Víme, kdy budou spuštěné nové moduly ITIL 4. Sestavili jsme časovou osu vydání nových verzí ITIL 4. Nenechte si ujít nejnovější aktualizace.

Zobrazit celý článek

11+1 nejlépe placených certifikací

11+1 nejlépe placených certifikací

Certifikace mají jistou a rychlou návratnost vstupní investice. Ať už v podobě kariérního růstu, nebo zajímavější pracovní náplní, která je také lépe placena.

Zobrazit celý článek

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu

Zobrazit celý článek

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu

Zobrazit celý článek

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...

Zobrazit celý článek

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.

Zobrazit celý článek

Nejzajímavější z ITIL na Youtube

ITIL 4 kniha

Nově vydaná kniha ITIL® Foundation, ITIL 4 Edition, je nyní k dispozici v našem obchodu. Doporučujeme zakoupit na kurzu.

Jde o první oficiální publikaci věnové metodice ITIL ve verzi 4. Na praktických příkladech vás seznámí s nejnovějším přístupem osvědčených best practice pro správu a řízení IT - ITSM (IT Service Management). ITIL 4 kniha je určena pro organizace bez rozdílu odvětví a velikosti. 

V knize se dočtete vše o metodice ITIL 4 a klíčových konceptech service management, 4 dimenzí service managementu, jak pomáhá ITIL service value system, ITIL management practices a další techniky.

Zakoupit knihu >

ITIL 4 kniha

iOS & Android App

Stáhněte si do mobilu svoji aplikaci dřív, než přijdete na kurz

Bezplatná mobilní aplikace pro manažery. Výkladový a překladový slovník, auditní nástroj.

Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:

  • PRINCE2®, MSP®, MoP®
  • MoR®, ISMS, GDPR, ZokB
  • TOGAF, ArchiMate, ITIL &  ITSM a mnoho dalších

iOS, Android slovník >

ITIL 4 mobilni aplikace

Jak nás hodnotí

Excelentní hodnocení od 1836 hodnotících

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

  • Jan L.
  • 18.11.24
  • Deepview

Velmi inspirativní a bezpečné prostředí. 

  • Jan H.
  • 13.11.24

ITIL 4 je zajímavý kurz s plno skvělými věcmi, ale nebýt Ivana, který dokázal udržet mou pozornost po celou dobu, tak si nejsem jistý, že bych si tolik odnesl a měl tak dobrý pocit. 

  • Tereza S.
  • 13.11.24
  • Ministerstvo zemědělství

Kurz se mi moc líbil. Školitel udržel mojí pozornost a po kurzu si odnáším rozšíření mých obzorů. 

  • Stanislav S.
  • 13.11.24
  • Deepview

Dal bych tento kurz jako základní kvalifikační předpoklad pro veškerý management. 

  • Ondřej M.
  • 04.11.24
  • Digitální a informační agentura

Spokojen s projevem a znalostmi lektora.

  • František P.
  • 04.11.24
  • TOTAL SERVICE a.s.

Skvěle připravený a odprezentovaný kurz. Super školitel, prakticky předané abstraktné informace.

  • Pavel S.
  • 04.11.24
  • PPF banka a.s.

Způsob organizace a výkladu velmi vhodný. Časté interakce, probírání vzorových otázek velmi pomohli v přípravě na zkoušku.

  • Jakub S.
  • 04.11.24

Veľmi interaktívne a plné informácií, pre mňa to predčilo očakávania. Výzva bude implementácia do praxe, ale účel kurzu poskytnúť prehľad o ITILe bol určite naplnený.

  • Peter Š.
  • 04.11.24
  • Freelancer

Kurz byl veden zkušeně instruktorem s ohledem na vysvětlení obsahu kurzu.

  • Tomáš J.
  • 18.10.24
  • OKSystem a.s.

Kurz splnil má očekávání, perfektně mě uvedl do světa ITILu.

Zobrazit dalších 10 recenzí absolventů

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Nejste si jisti, zda je tento kurz pro vás?

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?