ITIL4 je doslova evolucí stávající verze ITIL v3. Oproti starším aktualizacím umožňuje flexibilní přechod na nový styl řízení IT služeb (IT Service Management), který vyžaduje moderní digitální doba. Aktualizace (zatím jen EN verze) reaguje na turbulentní a složité IT prostředí, ve kterém se dnes nacházíme. Přináší zcela nové best practice pro řízení, které je agilnější a manažersky vyspělejší více, než kdykoliv předtím.
Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.
Zkuste živý kurz virtuálněITIL 4 nemíří jen na IT Management a profesionální konzultanty. Základní kurz v úrovni ITIL 4 Foundation lze doporučit všem, kteří se věnují IT projektům, nebo digitální transformaci. Kurz je vhodný i jako bridge z ITIL v3.
Nová verze ITIL přichází po více jak 10 letech, ve zcela nové struktuře, včetně nových akcelerátorů a modulů. Proto z vlastní zkušenosti nedoporučujeme 1-2 denní zkrácené kurzy, ale absolvování celého programu ITIL 4.
Naše kurzy jsou připraven tak, aby byl zajištěn bezproblémový přechod z ITIL v3 na ITIL 4. Ochráníte tak investice vložené do školení, posílíte kariériu Service Managera a budete schopni zlepšit výkon vaší organizace díky zbrusu novým best practice.
V nové verzi je řada nových materiálů, technik a postupů, které je nutné si osvojit a prokázat úspěšným složením ITIL 4 certifikace. Druhou možností je pokračování ve stávajícím schématu ITIL v3 tak, abyste získali 17 kreditů, které vám pomohou přejít na verzi ITIL 4 s pomocí modulu ITIL Management Professional Transition.
Formou unikátních praktických ukázek (ze simulací jako Apollo 13, Mars Lander, DevOps ) vám ukážeme, jak propojit kompontenty “Guiding Principles”, “Dimensions” a “Practice” s ITIL 4 Service Value System. Jde defacto o názorných příkad ITIL 4 na “steroidech.
Verze ITIL® 4 Foundation (Pro Edition) od TAYLLORCOX obsahuje profesionálně zpracované materiály, včetně řady šablon, schémat, procesů a nástrojů, které vám pomohou aplikovat novou verzi v praxi. Jde mimo jiné o tyto podklady:
09:00 – 10:30
4 ITSM dimensions
10:30 – 10:45
Coffee Break
10:45 – 12:15
ITIL Service Value Chain
12:15 – 13:15
Oběd
13:15 – 14:45
Service Relationship
14:45 – 15:00
Coffee Break
15:00 – 17:00
Important ITIL terms
09:00 – 10:30
Key Concept of ITSM
10:30 – 10:15
Coffee Break
10:45 – 12:15
Key Concept of ITSM II.
12:15 – 13:15
Oběd
13:15 – 14:45
Key Concept Value Creation
14:45 – 15:00
Coffee Break
15:00 – 17:00
7 ITIL Guiding Principles
09:00 – 10:30
Purpose of key ITIL Practices
Information Security, Relationship, Supplier, Availability, Capacity & Performance, IT Asset Management.
10:30 – 10:45
Coffee Break
10:45 – 12:15
Purpose of key ITIL Practices
Service Continuity, Monitoring & Event Management, Release & Service Configuration, Deployment.
12:15 – 13:15
Oběd
13:15 – 14:45
Key Practices in Service Value Chain
Continual Improvement Model, Change Control, Incident & Problem Management, Service Request Management, Service Desk, Service Level.
14:45 – 15:00
Coffee break
15:00 – 17:00
ITIL 4 Foundation Exam Prep
Intenzivní 3 denní kurz je určen nejenom novým zájemcům, ale i stávajícím absolventům ITIL v3, kteří si chtějí upgradovat znalosti podle nejnovější verze. Důrazně nedoporučujeme kratší bridge, vzhledem k rozsáhlosti tématu.
Certifikační zkouška probíhá online po ukončení kurzu. Kandidáti získají voucher, pomocí kterého si sami rezervují termín závěrečné zkoušky. Více informací zde.
Kurz má český výklad, anglické školící materiály (official ITIL education kit) a zkoušku v angličtině. Je tedy potřebná minimálně pasivné znalost anglického jazyka.
Samotný kurz nevyžaduje předchozí zkušenosti s ITIL & ITSM. V případě zájmu o českou verzi doporučujeme ITIL v 3 Foundation.
Zkušený Project Programme Portfolio Manager, který vám ukáže to nejlepší z metodik PRINCE2, PMI, Agile, Scrum a dalších. Své zkušenosti sbíral na mezinárodních projektech, ale pomohl k akceleraci řadě startupů. Pokud hledáte pragmatické školení a zkušenosti přenesené do praxe, tohle je ono. Ivan pravidelně získává nadprůměrné hodnocení a právem patří do TOP elitních trenérů v celé EU.
15ti letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří
Linda se od roku 2006 věnuje zavádění IT Service Managementu, pomáhá absolventům rozvíjet interní metodiky, jako např. Dodávka služeb IS, nastavování a řízení SLA, projekty implementace Service Desku, aktuálně i více manažerskému IT4IT a dalším best practice.
Řídila řadu projektů v oblasti projektového řízení, organizačních změn, produktové strategie a informační bezpečnosti. Vše s využitím metodik ITIL, PRINCE2, ISMS, IT4IT a dalších...
Vybrané referenční projekty: Implementace IS pro CzechInvest, Optimalizace procesů a služeb provozu IT pro Státní Zemědělský Intervenční Fond. Správa Aplikačních služeb monitoringu pro Ministerstvo Dopravy. Řízení IT Service Management pro Českou poštu. Implementace metodiky pro Zlínský a Olomoucký kraj. Řízení portfolia IT projeků na Ministerstvu Průmyslu a Obchodu. Rozvoj IT projektů v Telefonica O2 a řada dalších, menších projektů.
Pokud jste předchozí kurz absolvovali bez nostrifikace PeopleCert, čtěte prosím změnu licenčních podmínek.
Účastníci obdrží sešit nadace ITIL, který obsahuje všechny prezentační materiály, poznámky k předmětu, případové studie a praktické zkoušky.
PeopleCert koupil Axelos a chystá výrazné zdražení od 1.2.2022. Ke zkouškám přidává povinné e-Booky. Zcela ruší papírové testy. Online zkoušky budou výrazně dražší a nově si připlatíte i za cvičné...
Při pohledu na moderní město z perspektivy vidíte na první pohled naprosto odlišné části, které dohromady tvoří funkční celek. Tato perspektiva je klíčovou a nezbytnou součástí pro pochopení a...
V kurzech ITIL se stále více ptáte na využití normy ISO/IEC 20000 pro potřeby digitální transformace a rostoucímu významu IT Service Managementu v provozu kritických aplikací a služeb. ITIL a ISO...
Každá organizace se dostane dříve či později do fáze, kdy potřebuje změnit, nebo vyměnit některou IT službu. Koncepce ITIL® v3 Intermediate Service Transition (ITIL ST) pomáhá tuto výzvu splnit bez...
Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.
Víme, kdy budou spuštěné nové moduly ITIL 4. Sestavili jsme časovou osu vydání nových verzí ITIL 4. Nenechte si ujít nejnovější aktualizace.
Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu
Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.
ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu
Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...
V knize se dočtete vše o metodice ITIL 4 a klíčových konceptech service management, 4 dimenzí service managementu, jak pomáhá ITIL service value system, ITIL management practices a další techniky.
Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:
Excelentní hodnocení ☆☆☆☆☆ od 1700 hodnotících
V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.
Dobře organizovaný kurz, obsahově náročný a plný, podaný zajímavě s mnoha praktickými příklady a zapojením se do řešením otázek. Výborně!
S kurzem jsem byla spokojená a splnil moje očekávání. Dal mi jiný pohled na věcí, které ze své pozice dělám.
Výborně organizované školení se zapojením, verifikací toho co jsme vstřebali a co ještě ne, praktické přirovnání k něčemu, co známe z praxe.Velmi kladně hodnotím nutnosti si své tvrzení odargumentovat.
Zajímavý styl prezentace školitele, uvádění příkladů z reálného života, průběžné řešení otázek k certifikaci - objasnění si vlastní odpovědí. Celkové organizace kurzu výborná, kafe, občerstvení, dostatek přestávek k udržení pozornosti. Nemám co vytknout.
Skvěle podané zkušenosti lektora obohacené o historky z praxe, na kterých je vše jasně vidět a jsou dobře zmapovatelné.
Kvalitně zpracovaný kurz plnohodnotně připravující na certifikaci s dostatečnou flexibilitou a osobním přístupem. Oceňuji menší množství školených, díky čemu byl o to osobnější.
Skvěle odprezentováno - jednoduše uchopitelné na bázi příkladů z "reálného života". Velmi osobitý a lidský přístup školitele. Děkuji!
Skvěle podanné zkušenosti lektora obohacené o historky z praxe, na kterých je vše jasně vidět a jsou dobře zapamatovatelné
Thoroughly enjoyed it. More valuable beneficial than just studying on my own. Lector - super engaging. Good job. Thanks.
Excellent course. We really disscused important stuff, I think it prepared me well for the exam.
Zobrazit dalších 10 recenzí absolventů
Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.
Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.
Chcete získat dárek k narozeninám?