ITIL 4 Foundation přináší řešení čtyřech všudypřítomných problémů, se kterými se dnes potýká každá organizace. Získejte zcela nové best practice pro řízení, které je agilnější a manažersky vyspělejší více, než kdykoliv předtím. S podporou Agile, DevOps a Enterprise Architecture.
Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.
Zkuste živý kurz virtuálněOproti třídennímu kurzu se tento zkrácený formát zaměřuje na více klíčové koncepty a přípravu na certifikační zkoušku, aniž by ztratil na kvalitě. Získáte stejnou kvalifikaci s menší časovou investicí, což je perfektní řešení pro manažery s nabitým pracovním kalendářem.
ITIL 4 nemíří jen na IT Management a profesionální konzultanty. Základní kurz v úrovni ITIL 4 Foundation lze doporučit všem, kteří se věnují IT projektům, nebo digitální transformaci. Kurz je vhodný i jako bridge z ITIL v3.
Formou unikátních praktických ukázek (ze simulací jako Apollo 13, Mars Lander, DevOps ) vám ukážeme, jak propojit kompontenty “Guiding Principles”, “Dimensions” a “Practice” s ITIL 4 Service Value System. Jde defacto o názorných příkad ITIL 4 na “steroidech.
Verze ITIL® 4 Foundation (Pro Edition) od TAYLLORCOX obsahuje profesionálně zpracované materiály, včetně řady šablon, schémat, procesů a nástrojů, které vám pomohou aplikovat novou verzi v praxi. Jde mimo jiné o tyto podklady:
09:00 – 10:30
4 ITSM dimensions
ITIL Service Value Chain
10:30 – 10:45
Coffee Break
10:45 – 12:15
Service Relationship
12:15 – 13:15
Oběd
13:15 – 14:45
Important ITIL terms
14:45 – 15:00
Coffee Break
15:00 – 17:00
Key Concept of ITSM
09:00 – 10:30
Key Concept Value Creation
10:30 – 10:15
Coffee Break
10:45 – 12:15
7 ITIL Guiding Principles
12:15 – 13:15
Oběd
13:15 – 14:45
Purpose of key ITIL Practices
Information Security, Relationship, Supplier, Availability, Capacity & Performance, IT Asset Management, Service Continuity, Monitoring & Event Management, Release & Service Configuration, Deployment, Continual Improvement Model, Change Control, Incident & Problem Management, Service Request Management, Service Desk, Service Level.
14:45 – 15:00
Coffee Break
15:00 – 17:00
ITIL 4 Foundation Exam Prep
Intenzivní 2 denní kurz je určen nejenom novým zájemcům, ale i stávajícím absolventům ITIL v3, kteří si chtějí upgradovat znalosti podle nejnovější verze. Důrazně nedoporučujeme kratší bridge, vzhledem k rozsáhlosti tématu.
Certifikační zkouška probíhá online po ukončení kurzu. Kandidáti získají voucher, pomocí kterého si sami rezervují termín závěrečné zkoušky. Více informací zde.
Kurz má český výklad, anglické školící materiály (official ITIL education kit) a zkoušku v angličtině. Je tedy potřebná minimálně pasivné znalost anglického jazyka.
Samotný kurz nevyžaduje předchozí zkušenosti s ITIL & ITSM.
Zkušený Project Programme Portfolio Manager, který vám ukáže to nejlepší z metodik PRINCE2, PMI, Agile, Scrum a dalších. Své zkušenosti sbíral na mezinárodních projektech, ale pomohl k akceleraci řadě startupů. Pokud hledáte pragmatické školení a zkušenosti přenesené do praxe, tohle je ono. Ivan pravidelně získává nadprůměrné hodnocení a právem patří do TOP elitních trenérů v celé EU.
Pokud jste předchozí kurz absolvovali bez nostrifikace PeopleCert, čtěte prosím změnu licenčních podmínek.
Účastníci obdrží sešit nadace ITIL, který obsahuje všechny prezentační materiály, poznámky k předmětu, případové studie a praktické zkoušky.
V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.
Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.
Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.
Chcete získat dárek k narozeninám?