Atraktivní manažerský průřez celosvětově nejrozšířenější sadou osvědčených postupů pro řízení IT. Společnosti po celém světě profitují ze zavedení best practice ITIL, přidejte se! Výuka vedená ITSM Auditory, kteří mají unikátní zkušenosti s implementací. Vysvětlíme vám přínosy na nejběžnějších scénářích, které řeší každé IT oddělení.
Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.
Zkuste živý kurz virtuálněCílová skupina
Co nejvíce oceňují organizace na metodice ITIL?
Úvod do ITIL
Coffee Break
Lifecycle
Akreditační schema
Závěr
Seznámíte se s lektorem, jeho schopnostmi srozumitelně vysvětlit metodiku, přesvědčíte se o kvalitě materiálů, pohodlností a dostupností školících místností a profesionalitou celého týmu.
ITIL® podporuje optimální využití lidí, procesů a technologií. Proaktivní řízení a kontinuální zlepšování přispěje ke zvýšení kvality při současném snížení celkových nákladů.
Lepší organizace IT přináší vyšší spokojenost zákazníkůdíky víc profesionálnímu přístupu k plnění služeb.
Ne.
15ti letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří
Linda se od roku 2006 věnuje zavádění IT Service Managementu, pomáhá absolventům rozvíjet interní metodiky, jako např. Dodávka služeb IS, nastavování a řízení SLA, projekty implementace Service Desku, aktuálně i více manažerskému IT4IT a dalším best practice.
Řídila řadu projektů v oblasti projektového řízení, organizačních změn, produktové strategie a informační bezpečnosti. Vše s využitím metodik ITIL, PRINCE2, ISMS, IT4IT a dalších...
Vybrané referenční projekty: Implementace IS pro CzechInvest, Optimalizace procesů a služeb provozu IT pro Státní Zemědělský Intervenční Fond. Správa Aplikačních služeb monitoringu pro Ministerstvo Dopravy. Řízení IT Service Management pro Českou poštu. Implementace metodiky pro Zlínský a Olomoucký kraj. Řízení portfolia IT projeků na Ministerstvu Průmyslu a Obchodu. Rozvoj IT projektů v Telefonica O2 a řada dalších, menších projektů.
PeopleCert koupil Axelos a chystá výrazné zdražení od 1.2.2022. Ke zkouškám přidává povinné e-Booky. Zcela ruší papírové testy. Online zkoušky budou výrazně dražší a nově si připlatíte i za cvičné...
Při pohledu na moderní město z perspektivy vidíte na první pohled naprosto odlišné části, které dohromady tvoří funkční celek. Tato perspektiva je klíčovou a nezbytnou součástí pro pochopení a...
V kurzech ITIL se stále více ptáte na využití normy ISO/IEC 20000 pro potřeby digitální transformace a rostoucímu významu IT Service Managementu v provozu kritických aplikací a služeb. ITIL a ISO...
Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.
Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu
ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu
Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, je u dotupný i vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework
Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...
Jako certifikovaní partneři AXELOS a členové týmu, který spolupracuje na vývoji nové verze ITIL se s Vámi chceme podělit o chystané novinky. Axelos na konci roku 2017 oznámil významné změny v...
Umíte si představit, že by šel váš IT a Byznys Manažer na pivo a měli si co říct? V osobní rovině možná. Ale co práce? A co teprve, budou-li muset vyřešit nějaký problém klíčový pro chod firmy?
Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:
Excelentní hodnocení ☆☆☆☆☆ od 1619 hodnotících
V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.
Uvedení do metodiky a principů ITIL, vč. detailního popsání dalších možností rozvoje a certifikace bylo super.
S kurzem jsem byl spokojen a zvažuji účast na plnohodnotném kurzu ITIL.
Kurz doporučuji, jeho náplň je výborná. Absolvováním tohoto kurzu jsem si rozšířila své znalosti o další oblasti důležité pro pracovní růst.
Velmi zajímavě a perfektně připravená prezentace. Velmi poutavý výklad lektora vhodně doplňovaný reálný příklady z praxe.
Kromě skvělého lektora, i po technické stránce v pořádku, žádné výpadky a velmi dobrá kvalita zvuku.
Kurz byl velmi inspirativní.
Uvítala bych zaslání prezentace na email, kterou jsme během školení probírali. Buď před kurzem, abychom si zapisovali případné zápisy do ppt nebo po kurzu. - více praktických příkladů"
Výborná prezentace a znalost prostředí vtělil nás do diskuze a reagoval na dotazy, přizpůsobl téma naší specializaci.
Zajímavé podněty hodně informací, tipy z praxe.
Výborné Intro do problematiky ITIL. Velké množství relevantních informací dobré ukázky z praxe.
Zobrazit dalších 10 recenzí absolventů
Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.
Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.
Chcete získat dárek k narozeninám?