Jak využít ITIL 4 v každodenní práci? Jak díky IT zvednout hodnotu celé firmy? Jak nastavit neustálé zlepšování? Toto a mnohem více si osvojíte na praktické simulaci Mars Lander - ITIL 4 Simulation. Naučíme vás to, o čem nemá 90% absolventů kurzu ITIL 4 vůbec ponětí. Po této manažerské simulaci využijete potenciál IT Service Managementu na plno.
Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.
Zkuste živý kurz virtuálněJelikož cílem je zažít na vlastní kůži nové způsoby práce a prožít si moderní přístupy (Agile, Lean a DevOps) na reálných situacích, nevyžaduje kurz žádné specifické znalosti. Účastnit se tak mohou všichni zájemci.
IT Management
Včetně vedoucích IT týmů si zde osvojí agilní techniky, pomocí nichž budou lépe “trénovat” své týmy a posunovat směrem k vyšším výkonům.
IT Operations
Zaměstnancům pomůže ukázat nové přístupy orientace svého přístupu na služby. Díky tomu bude jejich práce méně chaotická, celkově příjemnější a efektivnější.
IT Development
Naučíme vás maximalizovat užitek ITIL. Využít principy vedené v ITIL Practitioner, filosofii DevOps a ještě více zblížit a zefektivnit spoluopráci mezi Developmentem a IT Operations.
Sales & Marketing
Ukážeme vám, jak se vaše role může posunout k vyšší efektivitě a lepším výsledkům, pokd začnete pracovat ve smyslu ITIL 4 - Lean IT a DevOps.
Před několika lety jsme do ČR přinesli APOLLO 13 - IT Service Management simulaci zaměřenou na ITIL.
Vaší misí v simulaci Apollo 13 je sestavit raketoplán, se kterým přistanete na měsíci a vrátíte se zpět na zem. Vše, co herní systém obsahuje je postaveno ryze na principech a procesech ITIL. Přesto tato simulace se zaměřuje převážně na ITIL v3 procesy Incident, Problem a Change Management.
Mars Lander je jiný. Zaměřuje se a vyžaduje od Vás agilitu v pravém slova smyslu a vytváření hodnoty (Service Value System). Tedy principy, které znáte z ITIL 4 Foundation.
Všude kolem nás je mnohem více softwaru. Více, než kdykoliv předtím. Systémy jsou mnohem kompexnější. IT manažeři musí být schopni reagovat na nepředvídatelné události tak, jak se vyvíjejí.
Abychom byli stále schopni efektivně řídit poskytování IT produktů a služeb, musíme být více agilní, štíhlejší. Už nestačí jen propojit role a týmové dovednosti, abychom sladili HW, SW a služby. Vaším úkolem je zajistit, aby si organizace udržela konkurenceschopnost. Tzn. musíte dostatečně rychle a bezpečně odřídit nové požadavky a změny.
To vše by bylo bez ITIL capabilities nemožné, ale do hry vstupují nové techniky - Agile Service Management.
Co to pro vás znamená?
Ke splnění všech strategických, obchodních, výrobních a marketingových požadavků musí být IT týmy schopni rychle reagovat na nové požadavky a dodávat spolehlivá, bezpečná a bezchybná řešení. Zároveň jsme stále více závislí na ekosystému partnerů a dodavatelů, kteří se musí přizpůsobit měnícím se potřebám.
Chyba, která se vám stane na vesmírné misi jednoduše nepůjde vyřešit tak, že tam vyšlete servisního technika. Způsob, jakým budete pracovat na misi Mars Lander je zcela nový. Učíte se za pochodu. Naučíte se být flexibilní, postupně se budou zlepšovat schopnosti vás, i celého týmu. Za pomocí malých a efektivních kroků (quick win) se zlepší i vaše IT služby. Budete tak v neustálém souladu s potřebami uživatelů.
Budete schopni pracovat v multifunkčních týmech, sdílel znalosti, eliminovali odchody a nesprávnou komunikaci. Pracovní workflow se zvedne na novou výkonnostní úroveň.
Poslání vašeho IT Service Management týmu je jasné
Vypustit raketu s lunárním modulem Mars Lander. Dostat ji na Mars a nasbírat cenné vzorky pro výzkumná centra a univerzity.
Vaším úkolem je podpořit Mission Center, které řídí celou akci tak, abyste dosáhli všech cílů mise. Ředitel mise řídí celé řídící centrum a tým složený z profesionálů, jenž řídí letové operace, navigaci a komunikaci. Všichni tyto odborníci musí řídit letový plán mise v souladu s cíli a smluvními dohodami všech zainteresovaných uživatelů a dodavatelů.
Mission Support Team se skládá z inženýrů, kteří zajišťují support, testování a řízení změn (change management). Jejich úkolem je vyřešit všechny problémy, které nastanou během mise.
Development Team spravuje aplikace, vyvýjí nové funkce a zajišťuje opravy. Vendoři (dodavatelé) spolupracují se Support týmem v rámci celé mise a jejich úkolem je zajistit datovou komunikaci (communication services) a bezpečné úkládání dat (data storage services).
Úkolem Service Managera je řízení návrhu služeb (Service Design), poskytování služeb (Service Delivery) a zlepšování služeb (Service Improvement).
Vyvoláme v týmu řadu dialogů a rizikových situací, které jsou příčinou nesprávně nastaveného systému. Pomůžeme všem zainteresovaným lépe ppochopit a zlepšit svůj způsob práce z tradičního service managementu na agile a lean. Tato simulace byla vytvořena architekty ITIL simulace APOLLO 13 a DevOps simulace Phoenix Project.
Procvičíte si také všechny procesy a principy na jedinečném příběhu cesty do kosmu a přistání na Marsu se sondou Mars Lander přesně tak, jak tento projekt realizovala NASA.
09:00 – 10:30
Mars Lander
Round 1
Prepare for MarsLander mission
10:30 – 10:45
Coffee break
10:45 – 12:15
Round 1
Round 2
12:15 – 13:15
Oběd | Lunch Menu
13:15 – 14:45
Round 2
Round 3
14:45 – 15:00
Coffee Break
15:00 – 17:00
Round 3
Round 4
Land on the Mars
Lessons learned with knowledge application
Simulation closure
Simulace
Celá simulace se skládá ze 4 kol. Každé kolo je jedna etapa mise.
1. kolo - Příprava projektu
Na začátku má tým standardní strukturu dle ITIL v3. Disponujete mj. Service Deskem a Second Line Support. Vůbec první akcí, která vás čeká, je získání přesného obrazu stávajících požadavcích (service requirement) pro Mission Control.
Musíte se také vypořádat s Backlogem plným nevyřízených Issue z testovací fáze. Dalším úkolem je zadání požadavků na Development Team, který je zapracuje do finální podoby. Service Manager si musí vyžádat potřebné služby a dohodnuté KPI.
Přijďte si vyzkoušet ITIL v reélných scénářích Mars Lander na všech 4 kolech!
Simulace učí nové přístupy, nevyžaduje vstupní předpoklady.
Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.
Víme, kdy budou spuštěné nové moduly ITIL 4. Sestavili jsme časovou osu vydání nových verzí ITIL 4. Nenechte si ujít nejnovější aktualizace.
Zažijte 24 měsíční projekt agilní transformace organizace podle DevOps za 1 den. Na vlastní kůži v jedné z rolí to nejzásadnější z principů a přínosů metodiky formou jedinečného zážitku. Simulace...
Připraveni na trochu jarní očisty? V TAYLLORCOX jsme pro vás připravili jarní slevy na kurzy ITIL 4 Foundation. Bestseller (nejen) pro IT manažery. Jaké jsou tedy aktuální ceny a slevy na ITIL 4?
Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu
Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.
ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu
Využíváte DevOps? Jestli výsledky nesplňují očekávání, tak se podívejte na simulaci: The Phoenix Project která to změní. Suveréně.
Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, je u dotupný i vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework
Jako certifikovaní partneři AXELOS a členové týmu, který spolupracuje na vývoji nové verze ITIL se s Vámi chceme podělit o chystané novinky. Axelos na konci roku 2017 oznámil významné změny v...
Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...
Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.
Excelentní hodnocení ☆☆☆☆☆ od 61 hodnotících
V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.
These kind of simulations are a perfect instrument to start changing the mindset of employees before starting the journey in your own company.
Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.
Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.
Chcete získat dárek k narozeninám?