ISO/IEC 20000 Interní Auditor

ITSM ISO 20000 je procesní model určený pro řízení a správu IT procesů. Využívají jej společnosti jako IBM, Shell, O2, Toyota, Visa a další. Proč? Best-practice ITIL® se v organizacích nejlépe uplatňuje právě v procesním modelu normy ISO 20000.

Virtual Training nebo e-Learning?

Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.

Zkuste živý kurz virtuálně

Komu je určen

ISO 20000 Interní Auditor je nejnovější program v oblasti IT Service Managementu. 

Cílovou skupinou jsou absolventi ITIL® Foundation. Pokud zkombinujete znalosti ITIL & ITSM získáte know-how: co je nutné udělat (ISO 20000), jak to udělat (ITIL), aby byla výsledekm efektivní - manažersky řízená organizace.

Nejčastější absolventi jsou z řad:
  • IT manažerů
  • Interních auditorů
  • Projektových manažerů z oblasti IT
  • Vlastníků IT procesů, nebo IT služeb (ITSM)
  • Zaměstanci zodpovědni za procedury a systémy řízení IT služeb
Komu je určen

Co vás kurz naučí

  • Definovat pokyny pro systém řízení IT služeb služeb;
  • Nastavit správně IT služby a sovisející smluvní vztahy;
  • Dokážete standardizovat politiky, procesy IT Service Managementu;
  • Zvládnete nastavení principů a procesů pro návrh, přechod, provoz a zlepšování ITSM.

Přínosy pro organizaci

ITIL® je komplexní framework, který pomáhá identifikovat, navrhovat, optimalizovat a poskytovat IT služby, které podporují strategické cíle napříč organizací.

Knihovny ITIL pokrývají celý životní cyklus IT služeb - od identifikace a specifikace požadavků byznysu, přes návrh a design služeb, po implementaci a neustálé zlepšování.

Co nejvíce oceňují organizace na metodice ITIL?
  • Řízení rizik spojených s IT
  • Vytváření nákladově efektivních a přitom kvalitních IT služeb
  • Metodické rozvíjení IT projektů pro podporu chodu společnosti
  • ITIL® je i praktický nástroj pro řízení změn (change management)

ITIL® Benefity přehledně

Přínosy pro organizaci

Harmonogram

První den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

09:00 – 17:00

  • Úvod a přivítání účastníků
  • Základní přehled ISO/IEC 20000
  • Požadavky na Systém řízení služeb (SMS)
  • Příprava na audit
  • Praktické cvičení - simulace přípravy auditu na základě reálných scénářů
  • Diskuse nad praktickými příklady

Druhý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

09:00 – 17:00

  • Shrnutí prvního dne
  • Techniky a metody provádění interního auditu.
  • Praktická ukázka auditu v simulovaném prostředí.
  • Analýza a hodnocení nálezů
  • Nápravná opatření a jejich implementace
  • Závěrečný test a diskuze

Školení je zaměřeno na seznámení účastníků s normou ISO/IEC 20000 a přípravou na provádění interních auditů, s cílem poskytnout praktické dovednosti a znalosti potřebné pro úspěšnou implementaci a správu systému řízení služeb. Účastníci po absolvování získají certifikát interního auditora ISO/IEC 20000.

  • Délka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodin 16 hodin
  • Občerstvení Ano
  • Zkouška Ano
  • Předpoklady

    ISO 20000 Foundation

Marek Mitáček

Akreditovaný trenér, Workshop Leader, Coach, spoluautor metodik a TAYLLORCOX Toolkitů (sady šablon a vzorových formulářů) pro oblast IT Service Managementu ITSM, Project Managementu PRINCE2 a kybernetické bezpečnosti dle ISMS ISO/IEC 27001 a ZoKB. 

Jeden z vůbec prvních IT auditorů v ČR. Jeho bohatá praxe začala v roce 1996 ve spol. GiTyNásledně strávil téměř 10 let na pozici implementátora ITIL v Českém Telekomu a od roku 2007 je klíčovým auditorem, akreditovaným trenérem u certifikačnícho orgánu TAYLLORCOX

  • TAYLLORCOX
  • Český Telekom
  • GiTy - Interní Auditor / Consultant

LinkedIn

Jiří Pilný

15ti letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří

  • Úřad online
  • Parking Liberec
  • MS Nástroje pro řízení rozpočtu, investic, dotací
  • PRINCE2® Accelerator (SW řešení dle metodiky PRINCE2)

Jan Cuřín

Absolvent ČVUT FEL, následně poradce s mezinárodním přesahem v oblasti implementace a optimalizace systému řízení informační (ITSM) a kybernetické (ISMS) bezpečnosti. Získané zkušenosti aplikuje z pozice akreditovaného Lead Auditora v oblastech IT Service Managementu, ISMS a GDPR.

ITIL a ITSM aktuálně

Ceny zkoušek PeopleCert vyletí nahoru. Jak ušetřit tisíce?

Ceny zkoušek PeopleCert vyletí nahoru. Jak ušetřit tisíce?

PeopleCert koupil Axelos a chystá výrazné zdražení od 1.2.2022. Ke zkouškám přidává povinné e-Booky. Zcela ruší papírové testy. Online zkoušky budou výrazně dražší a nově si připlatíte i za cvičné...

Zobrazit celý článek

Nastartujte IT podle ITIL<sup class='sup'>®</sup> 4: Create, Deliver & Support

Nastartujte IT podle ITIL® 4: Create, Deliver & Support

Při pohledu na moderní město z perspektivy vidíte na první pohled naprosto odlišné části, které dohromady tvoří funkční celek. Tato perspektiva je klíčovou a nezbytnou součástí pro pochopení a...

Zobrazit celý článek

ITIL vs. ISO 20000. V čem se liší a jak se doplňují.

ITIL vs. ISO 20000. V čem se liší a jak se doplňují.

V kurzech ITIL se stále více ptáte na využití normy ISO/IEC 20000 pro potřeby digitální transformace  a rostoucímu významu IT Service Managementu v provozu kritických aplikací a služeb. ITIL a ISO...

Zobrazit celý článek

Aby vaše IT změnami netrpělo: ITIL Service Transition

Aby vaše IT změnami netrpělo: ITIL Service Transition

Každá organizace se dostane dříve či později do fáze, kdy potřebuje změnit, nebo vyměnit některou IT službu. Koncepce ITIL® v3 Intermediate Service Transition (ITIL ST) pomáhá tuto výzvu splnit bez...

Zobrazit celý článek

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.

Zobrazit celý článek

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu

Zobrazit celý článek

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...

Zobrazit celý článek

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.

Zobrazit celý článek

To musíte mít

Stáhněte si do mobilu svoji aplikaci dřív, než přijdete na kurz

Bezplatná mobilní aplikace pro manažery. Výkladový a překladový slovník, auditní nástroj.

Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:

  • PRINCE2®, MSP®, MoP®
  • MoR®, ISMS, GDPR, ZokB
  • TOGAF, ArchiMate, ITIL &  ITSM a mnoho dalších

iOS, Android slovník >

To musíte mít

Jak kurz hodnotí absolventi?

Excelentní hodnocení od 28 hodnotících

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

  • Jan M.
  • 19.05.23
  • AUTOCONT a.s.

Naprostá spokojenost.

  • GDPR Anonymizováno
  • 19.05.23

Přínosné a zábavné podání tématu, s praktickými ukázkami.

  • Pavel N.
  • 19.05.23
  • J&T Banka a.s.

Kurz formou řízeného průvodu normou - splnil očekávání a potřeby vs. praxe. Výborný školitel.

  • GDPR Anonymizováno
  • 19.08.20
  • České Radiokomunikace

Díky školiteli je kurz interaktivní a velmi poutavý.

  • Robert
  • 05.09.17
  • Eduspa College

Výborný kurz, vybral jsem si na základě obsahu.

  • Irena H.
  • 20.01.17
  • Vodafone, a.s.

Školitel byl naprosto úžasný. Dámy kolem nás úžasně běhaly, příjemné a vřelé!

  • Jiří V.
  • 16.11.16
  • TTC Teleport

Naprostá spokojenost.

  • Ondřej Š.
  • 16.11.16
  • Státní zemědělský intervenční fond

Vynikající kurz zaměřený jak na standardy, tak na praxi. Mohu jen doporučit.

  • Petr H.
  • 16.11.16
  • Státní pozemkový úřad

Školitel přednášel velmi dobře a často přinášel příklady z praxe. Dobře odpovídal na dotazy.

  • Marek P.
  • 07.10.15
  • Správa základních registrů

Kurz splnil očekávání, děkuji lektorovi a vřele doporučuji . 

Zobrazit dalších 10 recenzí absolventů

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?