ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support (CDS)

Tento modul pokrývá „hlavní“ činnosti správy služeb a rozšiřuje současný rozsah ITIL tak, aby pokrýval „vytváření“ služeb. Zaměřuje se na integraci různých hodnotových toků a činností za účelem vytváření, poskytování a podpory produktů / služeb podporujících IT.

Chcete porovnat s dalšími kurzy?

Virtual Training nebo e-Learning?

Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.

Zkuste živý kurz virtuálně

Cílová skupina

ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support je zaměřen na jednotlivce, kteří pokračují na své cestě v oblasti správy služeb.

Kurz je zaměřen na manažery ITSM a odborníky z ITSM, kteří řídí provoz IT a digitálních produktů a služeb, a osoby odpovědné za jejich poskytování end-to-end, jakož i držitelé stávajících kvalifikací ITIL, kteří chtějí své znalosti dále aktualizovat a rozvíjet.

ITIL<sup class='sup'>®</sup> 4 Specialist – Create, Deliver & Support (CDS)

Přínosy

Tento specializovaný modul je určen pro odborníky v oblasti IT a vedoucí pracovníky, kteří řídí provoz IT a digitálních produktů a služeb.

CDS pomáhá profesionálům, kteří jsou odpovědní za poskytování služeb, včetně vývoje, nasazení a monitorování a podpory, a zajišťuje, že služby jsou dodávány a podporovány podle dohodnutých úrovní.

Přínosy

Co vás kurz naučí?

  • Zlepšit vývoj a podporu služeb
  • Sladit funkci IT s obchodní strategií
  • Vybudujte silný a efektivní strategický směr
  • Naučte se, jak plánovat a spravovat zdroje do efektivních hodnotových toků
  • Upgradujte výkon a efektivitu napříč týmy, hodnotovými toky a pracovními toky
  • Získejte univerzální přístup napříč různými metodikami (Agile, DevOps, IT4IT atd.)

ITIL 4 CDS Manuál

Manuál

ITIL 4 Books

Certifikace

  • Součástí kurzu jsou 2x oficiální cvičné testy a certifikační test Axelos / PeopleCert. Axelos, resp. jejím EI (Examination Institute) PeopleCert. 

    Pokud jste předchozí kurz absolvovali bez nostrifikace PeopleCert, čtěte prosím změnu licenčních podmínek. 

    Certifikační zkouška probíhá online po ukončení kurzu. Kandidáti získají voucher, pomocí kterého si sami rezervují termín závěrečné zkoušky. Více informací zde.

    • 30 otázek, 60 minut
    • Prerekvizity: ITIL® 4 Foundation +  školení od ATO TAYLLORCOX
    • Certifikát v anglickém jazyce v elektronické podobě
    • Na vyžádání zajistíme soudní znalecký překlad
    • Platnost certifikátu: 3 roky

AXELOS / PeopleCert

Součástí kurzu jsou 2x oficiální cvičné testy a certifikační test Axelos / PeopleCert. Axelos, resp. jejím EI (Examination Institute) PeopleCert. 

Pokud jste předchozí kurz absolvovali bez nostrifikace PeopleCert, čtěte prosím změnu licenčních podmínek. 

Certifikační zkouška probíhá online po ukončení kurzu. Kandidáti získají voucher, pomocí kterého si sami rezervují termín závěrečné zkoušky. Více informací zde.

  • 40 otázek, 90 minut
  • Min. úspěšnost: 28/40
  • Jazyk zkoušky: angličtina, španělština, němčina, čínština, francouzština
  • Prerekvizity: ITIL® Foundation nebo ITIL® 4 Managing Professional Transition +  školení od ATO TAYLLORCOX
  • Certifikát v anglickém jazyce v elektronické podobě
  • Na vyžádání zajistíme soudní znalecký překlad
ITIL<sup class='sup'>®</sup> 4 Specialist Create, Deliver and Support Examination

ITIL 4 roadmapa

ITIL 4 certifikace
ITIL 4 roadmapa certifikace

ITIL 4 iOS & Android

Stáhněte si do mobilu svoji aplikaci dřív, než přijdete na kurz

Bezplatná mobilní aplikace pro manažery. Výkladový a překladový slovník, auditní nástroj.

Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:

  • PRINCE2®, MSP®, MoP®
  • MoR®, ISMS, GDPR, ZokB
  • TOGAF, ArchiMate, ITIL &  ITSM a mnoho dalších

iOS, Android slovník >

ITIL 4 aplikace

ITIL 4 aktuálně

PeopleCert mění platnost GBP certifikací. Certifikáty je třeba každé 3 roky obnovovat.

PeopleCert mění platnost GBP certifikací. Certifikáty je třeba každé 3 roky obnovovat.

PeopleCert mění platnost doživotních certifikací z portfolia Global Best Practice na 3 roky. To se týká i dříve vydaných certifikátů. Certifikaci je třeba obnovit.

Zobrazit celý článek

Nastartujte IT podle ITIL<sup class='sup'>®</sup> 4: Create, Deliver & Support

Nastartujte IT podle ITIL® 4: Create, Deliver & Support

Při pohledu na moderní město z perspektivy vidíte na první pohled naprosto odlišné části, které dohromady tvoří funkční celek. Tato perspektiva je klíčovou a nezbytnou součástí pro pochopení a...

Zobrazit celý článek

ITIL vs. ISO 20000. V čem se liší a jak se doplňují.

ITIL vs. ISO 20000. V čem se liší a jak se doplňují.

V kurzech ITIL se stále více ptáte na využití normy ISO/IEC 20000 pro potřeby digitální transformace  a rostoucímu významu IT Service Managementu v provozu kritických aplikací a služeb. ITIL a ISO...

Zobrazit celý článek

Aby vaše IT změnami netrpělo: ITIL Service Transition

Aby vaše IT změnami netrpělo: ITIL Service Transition

Každá organizace se dostane dříve či později do fáze, kdy potřebuje změnit, nebo vyměnit některou IT službu. Koncepce ITIL® v3 Intermediate Service Transition (ITIL ST) pomáhá tuto výzvu splnit bez...

Zobrazit celý článek

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.

Zobrazit celý článek

ITIL 4: termíny vydání nových certifikací

ITIL 4: termíny vydání nových certifikací

Víme, kdy budou spuštěné nové moduly ITIL 4. Sestavili jsme časovou osu vydání nových verzí ITIL 4. Nenechte si ujít nejnovější aktualizace.

Zobrazit celý článek

Zkušenosti z DevOps simulation workshopu (G2G3)

Zkušenosti z DevOps simulation workshopu (G2G3)

Zažijte 24 měsíční projekt agilní transformace organizace podle DevOps za 1 den. Na vlastní kůži v jedné z rolí to nejzásadnější z principů a přínosů metodiky formou jedinečného zážitku. Simulace...

Zobrazit celý článek

11+1 nejlépe placených certifikací

11+1 nejlépe placených certifikací

Certifikace mají jistou a rychlou návratnost vstupní investice. Ať už v podobě kariérního růstu, nebo zajímavější pracovní náplní, která je také lépe placena.

Zobrazit celý článek

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu

Zobrazit celý článek

Zavedení DevOps do praxe je výzva. Usnadní ho simulace Phoenix.

Zavedení DevOps do praxe je výzva. Usnadní ho simulace Phoenix.

Využíváte DevOps? Jestli výsledky nesplňují očekávání, tak se podívejte na simulaci: The Phoenix Project která to změní. Suveréně.

Zobrazit celý článek

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...

Zobrazit celý článek

Manažerská simulace Grab@Pizza: Naučte vaše IT a Byznys najít společnou řeč

Manažerská simulace Grab@Pizza: Naučte vaše IT a Byznys najít společnou řeč

Umíte si představit, že by šel váš IT a Byznys Manažer na pivo a měli si co říct? V osobní rovině možná. Ale co práce? A co teprve, budou-li muset vyřešit nějaký problém klíčový pro chod firmy?

Zobrazit celý článek

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...

Zobrazit celý článek

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.

Zobrazit celý článek

Jak nás hodnotí

Excelentní hodnocení od 1780 hodnotících

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

  • GDPR Anonymizováno
  • 20.10.23

Energické, udržení pozornosti, zapojení do diskuse, příklady z praxe pro vysvětleni jednotlivých praktik.

  • Jiří Š.
  • 28.07.23
  • Deepview s.r.o.

Výborný kurz. Velmi přínosná diskuse nad cvičnými otázkami, které byly záludně formulované.

  • Martina L.
  • 28.07.23

Výborný kurz.

  • Anton S.
  • 10.05.23

Bol som spokojný so znalosťami, ktoré sa nami lektor zdieľal. Jeho vysvetľovanie bolo jasné, stručné a k veci. Prešli sme si aj praktické príklady a otázky, čo bolo super.

  • GDPR Anonymizováno
  • 27.01.23

První kurz, takže spokojenost. Výborná přidaná hodnota a znalosti školitele.

  • GDPR Anonymizováno
  • 16.12.22

Záživná forma. Lekce která mě bavila a usnadňovala mi lépe pochopit probírané téma.

  • GDPR Anonymizováno
  • 30.10.20
  • Freelancer

Everything went great!

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Nejste si jisti, zda je tento kurz pro vás?

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?